NOD eind januari (15-31 januari)

Wij gaan helaas door naar de volgende rond. Gister avond en vannacht flinke krampen gehad, eerst niks te zien dus hield toch nog een beetje hoop. Maar het is aan het eind van de ochtend toch door gaan zetten.
vind het toch wel vervelender als dat ik dacht dat ik het zou vinden, het is namelijk nog maar ons eerste ronde... toch proberen er de volgende ronde minder mee bezig te zijn. Hoop op een beter bericht van de personen die nog in spanning zitten... succes dames!
 
Wat jammer Ella maar ik duim voor je voor de volgende ronde. 
Vandaag is mijn NOD. Nog niks te zien al heb ik nu wel t gevoel dat ik ongesteld moet worden dus ben bang dat het vandaag wel gebeurt. Wel lees ik ook dat je dit gevoel op het begin van je zwangerschap ook kan hebben maar dat je dan niet ongesteld wordt. Als ik morgenvroeg nog niet ongesteld ben ga ik testen. Als ik niet zwanger ben en toch ongesteld moet worden dan hoop ik dat het vandaag gebeurt zodat ik mooi op de 28 dagen cyclus blijft want die 28 dagen duren me al lang genoeg haha.
@waitingfornrtwo jammer dat je nogsteeds geen duidelijkheid hebt. Als je vandaag niet ongesteld wordt dan morgen weer testen? Ik hoop dat je gauw duidelijkheid hebt. 
 
 
Hi hi,
Voor mij ook een negatieve test vanmorgen.. ben vandaag lekker de stad ingedoken voor wat shoptherapie! Gelukkig kwam mijn moeder lekker mee shoppen en heeft me weer een hart onder de riem gestoken. Nu wachten totdat ik ongesteld ga worden, hoop ook vandaag zodat ik mooi op 28 dagen blijf maar so far nothing..
 
pff
xx
 
@Anne-BB bedankt voor je lieve reactie. Dat wachten is verrot he.
Een negatieve test hoeft nog niet persé te kloppen mits je niet ongesteld wordt he. Ik hoop voor je dat je ongesteldheid toch weg blijft.

@Waitingfornrtwo wat spannend joh. Nog niet ongesteld lijkt me wel een goed teken. En zeker het feit dat je denkt een heel licht streepje te zien. Ik ga voor je duimen! ?

@EllaAB wat gigantisch balen zeg. Snap dat je het erg vervelend vind. Hopelijk is het volgende ronde wel raak!
@Irisxo Ik heb dat van het gevoel van ongesteldheid ook gelezen. Hopelijk blijft je ongesteldheid uit. Ik ga voor je duimen.

Hier nog steeds veel onduidelijkheid. Nog steeds een beetje bruine rommel, maar nog niet ongesteld. Voel me aan alle kanten erg hormonaal en heb veel last van misselijkheid nog steeds (iets wat ik nooit heb met ongesteldheid). Mocht het niet meer dan dit worden ga ik morgenochtend toch nog een keer testen. (test van gister was niet met ochtendurine en verder van m’n NOD af)… stiekem dus nog steeds een klein beetje hoop. Ik vind het feit dat het niet doorzet zo spannend/jammer. Als zijnde als ik nu gewoon pats boem ongesteld werd wist ik het… maar al 2 dagen een beetje prut is anders dan normaal.

Zucht

 
Lieve dames,
Wat een hoop onzekerheid en gerommel toch! Ik hoop van harte dat er snel positieve berichten komen.
Als mijn ongesteldheid uitblijft wil ik morgen weer gaan testen, ik kan gewoon niet langer wachten..Ik heb net de 2 voor 5 euro van het kruidvat gehaald, wie weet.
 
@Anne-bb wat shit dat jij ook een negatieve test hebt. Goed dat je lekker bent gaan shoppen! Duimen dat er geen ongesteldheid komt. 
@Irisxo ik hoop dat het de tekenen zijn van het begin van je zwangerschap. Er gebeurd dan natuurlijk veel in je lichaam dus zou ook niet raar zijn dat je van alles voelt. Ik blijf duimen!
@moowtje blijf hoop houden. Zolang je niet ongesteld bent is er nog kans deze ronde. 
Succes allemaal lieve dames!
 
Spannend Moowtje, inderdaad vervelend dat het alleen een beetje bruine rommel is dat geeft geen duidelijkheid. Wanneer zou jou NOD zijn? 
Ik hoop ook dat ik niet ongesteld word en gewoon zwanger ben. Maar als ik niet zwanger ben hoop ik toch vandaag ongesteld te worden dus het is wel dubbelop. Ben erg benieuwd of ik nog ongesteld word en anders ga ik morgen ook testen, erg spannend!
 
 
Ja maar dan ik toch een positieve test of een heel licht streepje moeten zien en het is echt geen van die beide. Voelt onrealistisch om hoop te houden dan.. het is even een teleurstelling en vind het echt moeilijk of bijna ommogelijk om ondanks die test toch te denken wie weet. Maak ik mezelf helemaal gek mee. Vanavond lekker uit eten en een wijntje erbij, dat kan dan lekker wel nog even ?
 
waiting fornrtwo, een licht streepje?!?!?!?!?! Dat is super spannend! Ik ga zooooo voor je duimen! 
Iris, vet spannend! Kan bijna niet wachten voor jou haha
Moowtje, laat je het weten? Ik voel zo met je mee!
 
xx fijn begin van het weekend dames!
 
Hoi Daniëlle Q-M
Hier zou ik zondag mijn menstruatie moeten verwachten.
Wel al allemaal kleine symptomen dus goede hoop.
Had woensdag al een vroege  test gedaan zag wel een heel klein streepje maar ja je wil het ook heel graag zien.
Morgen een zwanger/Niet zwanger test duidelijker kan het niet.
Ik heb hiervoor ook 5 jaar een spiraaltje gehad, in sept eruit laten en in okt was ik zwanger. Helaas in dec een miskraam.
Ben wel heel zenuwachtig nu.
 
Groetjes Patricia 
 
Terug
Bovenaan