NOD eind januari (15-31 januari)

Hier nog steeds helemaal niks! Ik heb afgelopen woensdag 3 testen gedaan en allemaal negatief, totdat ik veel later misschien wel op 1 test een streepje zag. Ik test zondag weer opnieuw, want ik ben inmiddels al 3 dagen overtijd. 
 
 
Haiiii lady,
Ik loop nu naar dagjes met vraag tekens.
Afgelopen maandag de 22e hoorde ik mijn maandelijkse periode te hebben,
Maar tot heden nog steeds niet,
Al 2 testjes gedaan en helaas negatief,
Zijn nu al 1,5 jaar bezig zwanger te worden.
 
Zo ben ik al vanaf dinsdag soms snel moe, last van onder in me rug. Opgezwollen buik (kwam gevoel) en me buik is aardig onrustig. En soms steken rechts onder in me buik
Maar ook van eten komt er weinig heb weinig trek, ochtends soms wel soort van misselijk.
Heb eergisteren wel heel klein drupje bloed gehad en veder ook helemaal niet meer
Wat kan het zijn?
 
@Irisxo voor jou dus ook nog steeds onduidelijkheid. Duimen!

Mijn NOD weet ik niet zeker omdat het raar liep vorige x. Maar ik denk dat het morgen zou moeten zijn (uiterlijk zondag). 
Nog steeds niet echt ongesteld maar wel nog steeds wat bloedverlies/rommel. Heel apart want normaal word ik binnen 1 dag ERRUG heftig ongesteld. Nu wel veel menstruatie klachten (rug en buikpijn)... dus denk het nu wel te worden. 
Mocht het weinig blijven test ik morgenochtend toch voor de zekerheid wel. 
Heb er nu steeds meer een hard hoofd in. 
Ik ga nog even lekker zeurderig met een gigantisch misselijke buik op de bank kruipen met mijn man...
 
Voor wie morgenochtend gaan testen: superveel succes. Ik hoop dat het voor jullie wel raak is!!! 
 
Anne dankjewel super lief van je, vind het ook super spannend. 
Spannend Moowtje, ja als ik jou was zal ik dan morgen ook voor de zekerheid testen. 
Ben nogsteeds niet ongesteld en mijn rugpijn is ook weer afgezakt dus het wordt nu nog spannender dan dat ik het al vond. Morgenvroeg dus testen ben heel benieuwd ik hoop dat het me duidelijkheid geeft. Lees ook verhalen hier dat mensen negatief testen maar (nog) niet ongesteld worden, ben erg benieuwd hoe het bij mij zal zijn. 
Iedereen heel veel succes ik zal voor iedereen duimen! 
 
 
Nou...hier niet zwanger. Nu toch erg ongesteld..gewoon wel getest maar helemaal niks. Ga het proberen los te laten...pff
Meest vervelende vind ik gewoon dat mijn lijf echt anders voelde en ik nooit ga weten of dat klopte.... Maar ja
 
Succes dames 
 
Hier helaas ook ongesteld, ondanks innestelingsbloeding 10 dagen na eisprong. Had me teveel ingesteld op toch zwanger zijn. Heel rot, ook voor jou Moowtje. Ik heb veel gehad aan de ovulatietesten, gezien mijn onregelmatige cyclus wist ik wel wanneer eisprong was en waarschijnlijk ook bevruchting gehad maar is innestelen mislukt.
Ik hoop op betere uitslagen voor de rest en Moowtje hopelijk in een volgend forum beter nieuws ook voor ons. 
Good luck! 
 
 
 
 
 
Ik ben ook ongesteld geworden helaas. Dus op naar de volgende ronde. 
Misschien toch maar niet meer zo vaak op internet en hier kijken. Merk dat ik inde laatste week daar wel gespannen van wordt. 
Vind het inderdaad ook erg vervelend dat je toch denkt dat je lijf anders voelt. En dat ik mezelf dus zo voor de gek kan houden. Nu eerst ff balen... En dan weer op naar het klussen.
Succes allemaal dames! Uiteindelijk lukt het ons wel! De aanhouder wint ?
 
 
@Jasmijnn @Moowtje @JBB wat ontzettend balen zeg. Ik hoop dat jullie snel een positieve modus vinden en door naar de volgende rond! Er komt echt een ronde waarin de ongesteldheid uitblijft. Dikke knuffel!
Ik ben nog niet ongesteld en ga morgen weer testen in de hoop iets te zien.
 
Zet m op dames! x
 
Terug
Bovenaan