NOD eind januari (15-31 januari)

Nog niet ongesteld.. vanmorgen getest en een negatieve test helaas. Ga er vanuit dat ik vandaag ongesteld word want ik wil niet dat me cyclus langer wordt. Heb altijd een regelmatige cyclus gehad, misschien omdat ik er nu erg mee bezig ben dan het langer duurt. Baal wel dat de test negatief is, maar we gaan door voor de volgende ronde met behulp van ovulatietesten! 
Voor iedereen die nog in spanning zit heel veel succes! 
 
 
Hi dames,
Ik heb gisteren ook getest helaas niks.. ik heb vrij veel sympthonen en ben nog steeds niet ongesteld en heb ook niet het gevoel dat ik het ga worden.
Die onzekerheid is zo vervelend.. 
Ik denk dat als ik het morgen nog niet ben ik nog maar een test ga doen!
Liefs
 
Ik ben nog steeds niet ongesteld geworden. Ik heb 2 testen gedaan maar beide negatief. Wat zenuwslopend dit. Mijn buikkrampen blijven aanhouden. 
Over 3 dagen ga ik nog een keer testen indien ik nog niet ongesteld ben.
 
Oh wat balen meiden :(, heeeel veel succes volgende ronde!!
waitingfornrtwo, je ging vanmorgen ook nog testen toch? Of wacht je nu tot morgen? Ik wacht tot morgen als er dan nog steeds niks is.
x
 
Net ongesteld geworden dus op naar de volgende ronde. Vind het wel jammer maar blijf positief voor de volgende ronde. 
Heel veel succes allemaal en bedankt voor jullie reacties en steun, het is fijn je verhaal hier kwijt te kunnen. 
 
 
@anne-dd vanmorgen toch maar niet getest. Morgen want dan 1 dagje extra over tijd. We testen dus dezelfdedag spannend !
 
@irisxo wat balen Meis. Zeker positief blijven maar ik snap dat het ff lastig is. Fijn dat we hier bij elkaar ons verhaal kwijt kunnen.
 
Wat spannend voor de dames die nog moeten testen. Ik ga hard voor jullie duimen dat jullie een streepje krijgen :)

Wat jammer IrisXO dat je toch ongesteld bent geworden. 

Ikzelf ben meteen vandaag heel extreem ongesteld. Hoop dat mijn andere 'verschijnselen' snel overgaan. (vooral de misselijkheid is erg killing vind ik) Jullie nog last van 'symptomen'?  


 
Heel erg bedankt allemaal. 
Waitingfornrtwo spannend hoor laat weten wat de test morgen zegt. Ik zal duimen voor je, hopelijk heb je dan een positieve test. Was het bij je eerste ook dat je pas later een positieve test kreeg? 
Ik heb geen symptomen, ook niet echt gehad alleen een zeurende buik en opgezette buik, dat is nu weg. Heb nu vooral last van mijn menstruatie en zeurende rugpijn en buikpijn maar dat heb ik altijd bij mijn menstruatie. Merk wel nu ik gestopt ben met de pil dat de pijn bij mijn menstruatie erger is en ik paracetamol nodig heb tegen de pijn. 
 
 
Terug
Bovenaan