NOD eind januari (15-31 januari)

@Irisxo mijn menstruatie is ook wel een stuk heftiger sinds ik geen pil meer slik, dat herken ik zeker. Ja ik zal morgen het resultaat delen met jullie, lief van je! Bij mijn eerste had ik wel op mijn nod een positieve test dus dat maakt het nu wel extra spannend. Ik ben toen ook wel extreem misselijk geweest dus ik hoop nu dat ik toen gewoon heel snel heel veel hcg aanmaakte en nu niet..
 
Ja met de pil was de menstruatie wel wat beter te doen maar goed nu maar met paracetamol en dan lukt het ook wel. Hoop er volgende maand geen last meer van te hebben haha. 
Ja elke zwangerschap is anders en uniek. Ik hoop het ook voor je en ga voor je duimen! Ben benieuwd morgen. 
 
Mijn nod is rond 5 februari.. heb sinds gister best veel afscheiding. Dit herken ik niet van andere maanden na me eisprong..
spannend weer ?
 
Anne bb is bij jou de menstruatie gekomen? Ik hoop zo op goede verhalen!! Ik zit op cyclusdag 32 momenteel.. nog even afwachten! ?
 
 
Goedemorgen,
Vanmorgen getest met een early test van testjezelf.nu en daarmee een licht streepje! Kon het niet geloven dus ook getest met CB digitaal Die gaf dan weer aan 'niet zwanger'. Maar ik ga maar uit van de streep op de early test aangezien ik ook niet ongesteld ben. Ik wil de foto van de test hier neerzetten om jullie mening te vragen, maar geen idee hoe dat moet...
Wat super jammer Anne. Vooruitkijken dus en op naar de volgende ronde. 
 
Wow waitingfornr2, een licht streepje is ook een streepje. Wanneer is je Nod ook weer? Kan zijn dat het nog te vroeg is voor een gewone test maar dit klinkt wel erg goed. 
Ook super jammer voor annebb, jbb, Iris en alle anderen. Waitingfornr2, wij duimen allemaal voor jou!
 
Terug
Bovenaan