NOD en negatieve test

Hai,

Ook zo genoten van het mooie weer? Wij zijn heerlijk wezen fiesten, maar ik moet zeggen dat het toch frisser was als dat het eruit zag. Het probleem van met 3 kids fietsen is ook opgelost, onze oudste  kan al een tijdje fietsen, maar is vandaag mee wezen fietsen. Goh wat worden kleine meissies snel groot!  Is wel vaag, ik ben op 28 januari ongi geweest en als ik pech heb heb ik m'n eisprong op 2 maart. Jij bent veel later ongi geworden en jouw eisprong zal ook nog eerder zijn ook. Het lijkt erop dat ik net als jij (als het ons gegund is deze ronde) dan uitgerekend zou zijn op de verjaardag van onze oudste. Is wel erg gek, ik zei vanavond nog tegen mijn man dat ik met de datum 24-12 in m'n hoofd zit, of dit een voorgevoel is?? Hij hoopt het in ieder geval niet, maar ja als 't komt dan komt 't hè. Wij gaan niet bewust een maand voorbehoedsmiddelen gebruiken om vooral niet in december uitgerekend te zijn, dat gaat me te ver.
Doegiedoegie!

Hoihoi,

Nou hier heeft 't griepvirus toegeslagen, moest gister werken, maar ik voelde me zo beroerd en ik had gistermorgen al zo'n hoge koorts dat ik lekker weer terug ben gegaan naar m'n bedje. Kids waren op school en op de crèche, dus ik kon ongestoord in bed liggen. Vandaag gaat het wel ietsje beter, maar ja nu geen mogelijkheid meer om het bed in te duiken, aangezien de jongste gewoon thuis is. Maar eens zien of 't vanmiddag nog ff lukt om plat te gaan. Hoe is 't bij jullie? Ik hoop snel weer wat van je te horen!

Groetjes

Hoi diedoes,

Sorry dat ik hier inbreek maar je had een oproepje geplaatst bij bevallen over een geplande ks en ik had hierop gereageerd, maar kreeg geen reactie meer terug, mss heb je het gemist vandaar dat ik hier nog even antwoord geef op je vraag, mss heb je er iets aan.
Mijn oudste heeft hetzelfde (denk ik) als jouw zoontje en ik heb op eigen verzoek een ks gekregen bij de tweede..als je meer informatie wilt hoor ik het wel.

Groetjes Inge

hoi dames,

beetje late reactie van deze kant heb nl buikgriep.

Inge: ik heb inderdaad je berichtje gemist. lief dat je het hier nog even plaatst en dat is geen inbreken hoor, iedereen mag gezellig mee kletsen.
Heeft jou oudste ook een erbse parese? En ik wil graag meer van je verhaal horen!

Espritfreak: nou hier dus buikgriep en er even met mijn hoofd niet bij. Verder weinig bijzonderheden en hopen dat ik aankomend weekend weer ben opgeknapt haha. Anders hebben we voor de tweede keer een goede natuurlijke anticonceptie. Bij jullie alles goed?

Liefs diedoes

Hey,

Balen zeg, jij ook al ziek! Ik had eigenlijk gehoopt dit keer een korte cyclus te hebben en zodoende (mocht ik zwanger raken) niet uitgerekend  te zijn op of dichtbij de verjaardag van m'n oudste. Nu hoop ik eigenlijk dat m'n eisprong later valt. M'n mannetje is ook grieperig, ik hoop dat hij ook snel hersteld. Ben jij de enige die bij jullie ziek is, of ligt de hele family plat? Onze jongste is 2 weken terug heel erg ziek geweest, ik ben een kleine week iedere dag ter controle met haar bij de huisarts geweest, omdat ze hele hoge koorts had, diarree en overgeven. Dit ivm uitdrogingsverschijnselen. Onze oudste is vorige week 2 dagen thuis geweest die had hele hoge koorts en hele erge hoofdpijn. En nu zijn paps en mams aan de beurt, jippie!
Beterschap!!!

Hoi diedoes

Ja, mijn oudste heeft idd erbse parese links..Na een zwangerschap van 41 wk en 13 dagen geboren met vaccuum en alle ellende die daaraan vast zit. Maar die ken je natuurlijk wel..
Ik ben gedurende mijn zwangerschap heel goed begeleid door vk en gyn. en heb op eigen verzoek een ks gekregen..ook omdat de oorzaak nooit duidelijk is geworden waarom mijn zoontje klem heeft gezeten.
Natuurlijk is het herstel veel langer dan een normale bevalling maar mij is het 100% meegevallen maar ik zou het zo weer doen om alle ellende van de eerste bevalling te voorkomen..
Dit is het in het heel kort....vuur je vragen maar af!

Groetjes Inge

hoi dames,

ik heb andere computer en dus geen diedoes meer maar babymama, want ik hoop natuurlijk weer snel mama te worden van een baby.

Inga: mijn zoontje heeft ook een erbse parese links. Bij de oudste had ik ookal het gevoel dat de schouders niet heel makkelijk geboren werden. Bij de jongste ging het helemaal anders. Het was een super snelle bevalling van nog geen twee uur in totaal. Zonder te persen eigenlijk was zijn hoofd al geboren, mar de rest zat klem. Nou je weet wat voor paniek er dan uitbreekt. Uiteindelijk toch goed gekomen en het bleek een flinke boy. 4715 gram
Ik heb de hele zwangerschap het gevoel gehad dat dit ging gebeuren. Heb het ook een aantal keer aangegeven bij verschillende vk en gyn maar volgens hen geen probleem. Hij was immers de tweede en zou ongeveer 8 pond worden.
Nou dat viel dus tegen. De vk die de bevalling heeft gedaan ging daarna gewoon weg. Met een andere vk wel over kunnen praten. Hij gaf aan dat bij een volgende zwangerschap de bevalling ws wordt ingeleid met 38 weken of dat het een keizersnede wordt.
Nu was mijn zoontje ook laat 41 weken en 12 dagen, maar ik heb zelf niet het gevoel dat de schouders met 38 weken veel minder breed zullen zijn. Zie het dan ook niet erg zitten inleiden met 38 weken.
Maar goed. Hoe is het nu met je zoontje? En hoe heb jij de tweede zwangerschap ervaren?

Espritfreak: alweer opgeknapt? Ik nog niet maar gaat langzaamaan iets beter.

liefs babymama

Terug
Bovenaan