NOD februari 2020

Ik begin de opmerkingen niet vervelend te vinden maar meer irritant haha
Ik ben een open boek en ik denk er niet over na.
We gaan binnenkort op wintersport en toen zei ik, voordat ik het in de gaten had, ow shoot straks ben ik dan zwanger! Mijn collega keek mij aan haha
Dus gelijk maar verteld dat we serieus bezig zijn.
Out in the open...
Maar ik kan mij voorstellen dat wanneer je iets meer privé bent dat het dan wel lastig is.
 
Iedereen moet doen waar diegene zich het prettigste bij voelt!
 
Goed om verschillende verhalen te lezen. Ik heb het tegen de mensen dichtbij verteld en inmiddels tegen steeds meer mensen omdat ik het niet voor me kan houden en er graag over praat. Zeker met de mensen die al kinderen hebben. Maar zou het ook nog ergens heel leuk vinden als we het als een verassing kunnen brengen aan een aantal mensen. Maar misschien dat ik dat los moet laten en het gewoon lekker vertellen. 
Net vertelde een vriendin van me dat ze zwanger is, heeeeel erg leuk en ik ben heel blij voor ze. Maar ergens wordt ik er ook even verdrietig van? stom is dat eigenlijk maar ja ook wel begrijpelijk. 
 
Hee Nalaa snap t helemaal hoor! Ik heb nu als enige doel gesteld het geheim te houden voor mn vader en schoonouders, hebben we straks nog een beetje een verrassing haha.
Ik eindelijk een positieve ovulatietest dus meteen mn vriend naar bed gelokt ?. Denk dus dit keer een iets langere cyclus! 
 
Wat fijn een positieve ovulatie, op welke dag van je cyclus zit je? Ik voel me altijd mega goed als ik mijn ovulatie heb. Hebben jullie ook dat sinds je zwanger wil worden je zo bewust van je cyclus bent en hoe je je per week in de cyclus kan voelen. Gister de podcast van Damn Honey over de menstruatiecyclus geluisterd. Daar noemen ze de ovulatie de zomer, omdat je veel energie hebt, graag met mensen wil praten en vaak zin hebt in seks. Ik dacht dat komt omdat we nu graag een kindje willen maar dat heeft moeder natuur dus mooi bedacht. Mocht je het interessant vinden is deze podcast en bijbehorende boek echt aan te raden, ook voor mannen om het beter te snappen waar je in je cyclus zit en daarom misschien wat kortaf bent of dat hij juist niks fout kan doen. 
Wat betreft vertellen, we zijn gister uit eten geweest en hebben beide besloten het gewoon te vertellen wanneer we die behoefte voelen of het ter sprake komt. Thanks voor de inspiratie hiervoor dames!
 
@Suusx, spannend die afspraak!! Wanneer heb je hem. Veel succes??
Ik had vanmorgen ook een smiley!? Vandaag is verre van ideaal maar met de nodige moeite is het toch gelukt (vanavond waarschijnlijk te moe om nog een keer, maar nu is heel fijn)
Beetje gekke vraag maar doen jullie na het intiem zijn even niet wassen/spoelen met een vaginale douche? En proberen jullie nog even te wachten met plassen of niet?
 
Hoi! 


ik meld mij ook. Dit is onze eerste ronde voor baby 2! Ons zoontje was heel gewenst, maar toch onverwachts (na 1x onbeschermd). Dus stiekem had ik de hoop dat het deze keer ook direct raak is.
ik maak mezelf helemaal gek, voel van alles (terwijl de innesteling nog niet is geweest dénk ik) en ben de dagen aan het aftellen.
exhter heb ik een hele onregelmatige cyclus dus kan ik misschien morgen al (vroeg)testen of pas woensdag (vroeg)testen. Heel onduidelijk en dat zorgt voor spanning en irritatie ?
 
Terug
Bovenaan