NOD februari 2020

@Gebruiker10207789 gefeliciteerd zo leuk! Ik kon het toen ook echt niet bevatten. Gelijk tegen de familie gezegd. Achteraf niet zo slim.. Denk ik want het had ook nog heel snel fout kunnen gaan. Maar heb gelukkig een leuk zoontje nu. 
@MamvanE voorzichtig gefeliciteerd! Spannend zeg!
@Nalaa mooi jullie eigen kamer! Dan kunnen jullie vast wel een beetje tijd vrij maken tussendoor ?.
Ik heb vandaag al een knipperende smiley. Vanochtend nog niks maar had best wel wat vruchtbaar slijm dus vanavond nog een keer getest en toen toch al een knipperende. Ik ga het ook om de dag gezellig maken tot de positieve ovulatietest en dan die dag en de dag erna. Want de vorige keer had ik op vrijdag een positieve test en toen had ik het idee dat mijn ovulatie pas zondagnacht was. En we hebben het alleen die vrijdag nog gedaan. Vind het spannend. Alleen de vorige keer vond ik het zo spannend en dacht ik van alles te voelen en toen niks.. Dus ik hoop nu niet zo teleurgesteld te zijn en maar gewoon vanuit gaan dat we de volgende ronde weer in gaan.
@Suusx ik hoop dat het snel raak is dan voor jullie. Jammer dat jullie niet aan de ivf mogen nu al gelijk. Maar jullie zijn dus idd heel vruchtbaar. 
 
Hallo dames,
Ik ben nieuw hier.
Wij gaan voor baby nr 3 ?
17 jan menstruatie en zelfde dag spiraal eruit laten halen.
28 jan, slechts 11 dgn later een positieve ovulatie test. En in de avond voelde ik mn eisprong. Tenminste, lichte kramp in mn onderbuik. Erg herkenbaar, heb ik meestal bij mn ovulatie.
Dusss, super spannend! 
Ik duim ook voor jullie allemaal!
Mijn nod is 11 feb
 
@nalaa, daar hoor je ook wel veel positieve verhalen over dat het helpt bij pms klachten! Laten we hopen dat het voor ons beide war oplevert ? soms moet je het zelf maar in de alternatieve hoek zoeken hé als ze met de gewone geneeskunde er niks mee kunnen.
Ronde 3 valt dan nog mee ja hoop dat het snel raak is bij jullie! Wij inderdaad veel tegenslagen gehad maar ik blijf positief! We hebben gelukkig al 1 gezonde dochter dat maakt wel een hoop goed. 
 
hoii allemaal
even een update 
zit nu momenteel 6 dagen voor me nod
merk dat ik heeel moe ben en heel vaak moet plassen
ging voor de gein kijken met een ovulatie test 
normaal gesproken zijn ze spier wit bij mij 18/19 januari heeft mn ovulatie plaats gevonden 
tot mn verbazing zag ik gister een heel licht streepje erop komen en vanmorge werd die alleen maar duidelijker 
heb wel gelezen dat de ovulatie testen kunnen reageren op zwangerschaps hormonen 
dus ben heel benieuwd 
dit is de test van gister 
https://www.mupload.nl/img/k0ex0mpbq.jpeg
 
en deze is van vandaag 
https://www.mupload.nl/img/t16kj2b6n.jpeg
 
@sillasv ziet er goed uit zeg die ovulatietesten!! Super spannend! Ik heb niet met ovulatietesten getest toen ik zwanger was... Ga dat de volgende keer wel doen want ben idd heel benieuwd of dat kan. Ik hoor soms dat het niet lukt en soms wel. Nog 6 dagen dan voor je! Spannend!
@baby love oh wow zo snel je ovulatie al! Heel fijn wel denk! Alleen dan nu wachten.. Dat is altijd zo naar. 3de kindje heel leuk! Was het snel bij je vorige kindjes? Ik wil ook graag een tweede!
Ik hoop op allemaal positieve testen de maand februari! Maar nu al een aantal positieve zwangerschapstesten!?
 
het meisje
ja zeker ik hoorde t ook had geen zwangerschaps test liggen wel ovulatie testen
dus dacht ik ga het proberen
ga vanmidag een test halen en morgen testen ben wel heel 
ik hoop t stiekem wel we zitten momenteel in ronde 11 
en anders is t wel heel apart dat die testen oplopen haha
 
 
 
ooh wat spannend sillasv!!

Vandaag weer bij fertiliteitsarts geweest, zit nu op cyclusdag 10 en er begint een cel te rijpen tot eicel, is nu 13mm, ze zegt dat morgen m'n vruchtbare periode begint dus vandaag maar begonnen met ovulatietesten! Vrijdag weer een echo om te kijken of die verder groeit en na het weekend gokt ze dat de eisprong wel geweest moet zijn, dan krijg ik weer zo'n echo.. 
Wel gek hoor als een doker zegt 'Vanaf morgen moet je even om de dag haha' 
 
 
Ik duim voor jullie allen, wat spannend voor degene wiens NOD eraan komt!
 
nou heb een vroege test gedaan en t lijkt op een heeeeeel licht streepje 
https://www.mupload.nl/img/4cdk7jtt.jpeg
over 2 dagen maar weer testen 
kan eigelijk niet wachten haha
 
 
Terug
Bovenaan