NOD februari 2020

Ik had gisteren een berichtje erop gezet dat ik een lichte positieve test had 5 dagen voor NOD. Vanochtend weer 2 testen gedaan en overduidelijk positief allebei!! Zoo bizar. Kan het nog steeds niet geloven. Dit bewijst voor mij wel dat je dus weldegelijk positief kan testen met die vroege testen..
maar goed nu nog een hele tijd in spanning afwachten, in ieder geval tot zaterdag dat ik dan niet ongesteld word..
ik weet wel dat dit enorm zenuwslopend is heel de tijd. Dat wachten, drang om te testen.. 
ik hoop voor jullie dames dat het snel raak is! Ik vind zelf het testen van de ovulatie al super spannend en zenuwslopend, je bent er echt continu mee bezig.. maar ik merk hier wel dat dat zeker herkenbaar is. Ook wel ergens fijn dat wij vrouwen elkaar snappen haha 
 
ik hoop dat de foto het nu wel doet..
https://www.mupload.nl/img/8vc5nhn.jpeg
 
 
@ Gebruiker10207789 van harte! hopelijk blijven ze zo mooi oplopen! 
@MamVanE, ook voorzichtig gefeliciteerd! Lijkt mij toch ook al een licht positieve test! ?
 
Jeetje wat een hoop nieuwe er weer bij! En al positieve testen! Voorzichtig gefeliciteerd
Wij vandaag dan eindelijk bij de gynaecoloog geweest. Komt erop neer dat gezien ik toch in korte tijd weer zwanger ben geraakt wel een miskraam helaas er niks mis is met onze vruchtbaarheid dus ivf voor nu nog geen optie is. We morgen weer gaan proberen en eind april terug komen of er dan alsnog onderzoek gedaan moet worden. Maar hij had er eigenlijk alle vertrouwen in dat het goed komt en we gewoon echt heel veel pech hebben gehad!
Dus we gaan er weer tegen aan?? ga een afspraak bij een acupuncturist maken waar ik goeie verhalen over heb gehoord. Als 't goed is donderdag of vrijdag mijn menstruatie en daarna weer beginnen met ovulatie testen. 
 
@lot & het meisje haha ja gelukkig wel een eigen kamer.  Ik ben nog niet aan het testen, wil ik vanaf vrijdag (dag14) doen omdat mijn eisprong tussen dag 15 en 18 is meestal. We doen nu om de dag en als ik mijn eisprong heb die dag extra als die tussen de dagen in valt. 
Gefeliciteerd @gebruiker102.. dat geloof ik dat het spannend is. Ook Mam van E voorzichtig gefeliciteerd. 
@Suus fijn dat je weet dat er medisch gezien alles goed is. Ik ga ook over 2 weken naar de accupunturist, ben heel benieuwd. Weet jij of het uitmaakt waar in je cyclus je zit als je behandeling krijgt? 
 
 
@naalaa, wat goed dat je dat ook gaat doen. Ik ben ook heel benieuwd. Denk dat het niet uitmaakt aangezien ze op de hele cyclus wel weer invloed kunnen uitoefenen.. Ga voor een intake maar moet nog horen wanneer ik terecht kan dus dan horen we dat wel!
Ben je al lang aan het proberen? 
 
@suus ik ga ook nog voor een intake dus weet ook nog niet hoe of wat. Vanaf mei is de kinderwens zeer groot alleen moesten we vanwege een geplande reis en wat gedoe met mijn spiraal langer wachten en zitten we nu in ronde 3. Ik hoop ook vooral dat de accupunturist iets voor me kan betekenen qua pms klachten. Maar bevorderen van de vruchtbaarheid is natuurlijk altijd mooi meegenomen.
Jij bent al een tijdje bezig met wat tegenslagen las ik, pittig hoor. Hopelijk kan de accupunterist ietd betekenen.  
 
Terug
Bovenaan