NOD februari 2020

Uploaden kan volgensmij via mupload tik maar in op google, 
@nalaa hoe was het bij de dokter?
Ik ben benieuwd hoe ik die twee weken doorkom, vind het na een dag al lang duren ?
 
Afgelopen donderdag voor het eerst weer ongesteld na mijn bevalling. Bijna 13 maanden later. Wij willen direct weer voor een kindje gaan. Die wens is er al langer, maar wilde niet stoppen met de bv. Nu ik terug ben naar 1x bv per dag is de menstruatie weer terug. 
Als ik vanaf nu een normale cyclus zou volgen, dan is 6 februari mijn eisprong en 20 februari mijn NOD. Omdat het de eerste keer is wil ik (als ik het vol kan houden) pas na 20 februari testen als ik niet ongesteld wordt :).. Wish me luck! 
Voor alle dames die al langer bezig zijn, veel succes! Moge het voor iedereen snel raak zijn! 
 
 
@lott eerlijk gezegd had ik er niet zo veel aan. Ze wilde me zelfs weer even aan de pil omdat dan je cyclus daarna anders kan zijn. Maar dat wil ik natuurlijk niet. Verder wordt er antidepresivum voor pms klachten voorgeschreven en dat is ook niet een heel goed idee nu. Ze zei dat er niks anders op zat dan hopen dat je snel zwanger wordt en de dagen waarop ik zoveel klachten heb uitzitten. Ik was nogal emotioneel dus het was beetje warrig en de tijd was  op dus we hebben een nieuwe afspraak gemaakt maar denk niet dat ze me kan helpen. Heb een afspraak met de accupunturist gemaakt, heb veel gehoord over zowel bevorderen van de vruchtbaarheid als pms klachten verminderen. Dus hopelijk helpt dat. En voor nu ? dat het snel raak is. 
Lastig he die wachtweken, afleiding en veel doen is het enige wat mij beetje helpt. Ik heb volgens planning dit weekend mijn eisprong en dan zijn we net een weekend weg met mijn vriend zijn werk? 
 
@nalaa ah vervelend dat het nog niks oplost. Hopen maar dat het snel lukt!
Ach jullie hebben je eigen kamer denk ik ?? veel plezier alvast. 
 
 
@gebruiker wow spannend! Wat leuk zeg en meteen weer raak! Ik ben heel blij en ook  jaloers! Bij ons was het de 2de ronde raak dus ik hoop nu ook weer snel. We gaan nu ronde 3 in.
@sylvestertje he ik heb jou al eerder voorbij zien komen geloof ik!? Leuk dat je nu eindelijk ongesteld bent geworden ondanks de bv. Ik heb de bv wel gestopt om zwanger te raken dus ik hoop nu snel zwanger te worden ook... Maarja aan de ene kant denk ik misschien niet moeten doen... Aan de andere kant ga ik me wel de hele tijd afvragen als het niet lukt of het aan de bv ligt...
@Anne Anne oh vreselijk he die testdrang!? Ik heb het ook heel erg. Maar ik was toch wel heel erg teleurgesteld de vorige keer dus ik ga nu echt pas proberen op NOD of na NOD te testen...
@Nalaa wat vervelend die pms klachten zeg! Ik hoop dat die acupuncturist wat kan helpen ermee. Ik hoor wel goede verhalen daarover mbt de vruchtbaarheid ?. Van het weekend eisprong hopelijk dus ben benieuwd.. Net als jij. Ben nu al aan het testen met ovulatietesten. Maar je bent echt een weekend weg dan maar jullie hebben hopelijk eigen kamer ?? 
 
Ik wacht op mijn ongesteldheid want heb totaaaaal geen klachten (wel gehad vorige week maar nu niets) en bij mijn eerste zwangerschap stonden m'n borsten direct op knappen en smaakte veel dingen mij niet meer. 
Dus nu denk ik; kom maar snel door met die ongesteldheid en dan op naar ronde TWEE ??.
ga deze maand ooo starten met ovulatietesten want heb onregelmatige cyclus, ik ga er heel positief in en hoop dat het aankomende maand raak is! Verwacht half feb ergens m'n eisprong te hebben!
 
Terug
Bovenaan