NOD februari 2020

ik zie iets heel minimaals... hopelijk is 't echt zo! Ik zou over 2 dagen weer testen jah.. maar 6 dagen voor NOD is ook wel erg vroeg geloof ik.. zijn de meeste testen niet voor 4 dagen voor NOD?
 
klopt meeste zijn voor 4 dagen en is ook wel erg vroeg 
maar je heb ze ook van 6 dagen van easy ofzo 
over 2 dagen weer testen en hopen dat die dan wat duidelijker is 
mag ook wel na 11 rondes haha
 
 
Wooooow ik zie zoveel strepen !!!!! Alvast Proficiat allemaal. NOD dit weekend maar heb nog niet getest. Het begint te kriebelen om ook te testen als ik dit allemaal zo bekijk. ???
 
@sillasv ik zie hem beter als ik niet inzoom. Maar het lijkt wel een licht streepje. Ah ik hoop het heel erg voor je! Lijkt me heel vervelend zo lang wachten. Ik ben zo ongeduldig en zit pas in ronde 3.. maar hoop ook niet lang te wachten maar ik moet niet klagen want heb al veel geluk met een zoontje die heel snel kwam.
@cardiozuster is dat op advies van de arts om de dag het te doen? Heel benieuwd want ik ben aan het twijfelen om het nu om de dag of elke dag te doen zit in mijn vruchtbare periode nu ook idd wss eind dit weekend of begin volgende week mijn eisprong en de vorige keer had ik om de 2 dagen dus eigenlijk maar 2 keer voor mijn ovulatie en die eerste keer was volgens mij te ver weg... dat was wel te weinig denk ik nu.. dus wil nu iig om de dag en op de dag van de positieve ovulatietest.
 
ja dat is het advies van de fertiliteitsarts..   ja dat laatste streef ik ook hoor.. om de dag vanaf morgen (maar ja ik ga net de nachtdienst in komend weekend en vriendlief moet zaterdagavond werken als ik uit bed kom haha) even kijken hoe we dat gaan doen haha.. en anders vrijdag avond... haha... wel stom hoor dat plannen wanneer je het doet eigenlijk..
 
Spannend FleurtjeX
 
Spannend allemaal! Hopelijk lopen de testen mooi op!
Ik heb pas 8feb nod en vind het nu al lang wachten ?. Op mijn werkdagen heb ik geen tijd om na te denken, maar met een dag thuiswerken helaas wel hihi ? 
 
Terug
Bovenaan