NOD februari 2020

[quote quote=10288616]Spannend Silas! Ga heel hard voor je duimen! Bij ronde 11 wordt het inderdaad wel eens tijd! @cardiozuster toch wel om de dag? Zag laatst een nieuw onderzoek wat dan weer zegt beter iedere dag.. Al is dat voor velen niet haalbaar denk [/quote] Haha dat denk ik ook niet.. Maar dat zei ze idd om de dag..
 
Haha dat wordt idd de wekker zetten of s ochtends als ik thuis kom nog even haha.. Kan ik daarna lekker slapen ??
 
@liefje, gelukkig dat het eindelijk allemaal weer op gang is wel vervelend dat je meer pijn heb Maar misschien is dat alleen nu de eerste cyclus weer. En nu hopen op gauw een gezonde zwangerschap! 
 
Zoo wat veel berichten allemaal de laatste 2 degene erbij gekomen!
bedankt allemaal! Ik begin voorzichtig een beetje blij te worden.. en voor de dames met al lichte streepjes, wat super!! Hopelijk zet het door en lopen te testen op.
ik wil morgenochtend nog een test doen en dan zaterdag op mijn NOD spannend..
ik lees nu hier dat je ook kan testen met ovulatie test? Hier had ik nog niet van gehoord? Meer dames dit al eens gedaan? 
 
@liefje spannend zeg! Lijkt me heel heftig zo'n bbz. Ik hoop dat het snel raak is voor jullie!
@gebruiker spannend zeg!
@Sillasv heel spannend ik ga vrijdag gelijk kijken of je wat hebt gezet hierop als ik wakker ben :)
 
 
[quote quote=10288757]Zoo wat veel berichten allemaal de laatste 2 degene erbij gekomen! bedankt allemaal! Ik begin voorzichtig een beetje blij te worden.. en voor de dames met al lichte streepjes, wat super!! Hopelijk zet het door en lopen te testen op. ik wil morgenochtend nog een test doen en dan zaterdag op mijn NOD spannend.. ik lees nu hier dat je ook kan testen met ovulatie test? Hier had ik nog niet van gehoord? Meer dames dit al eens gedaan?[/quote]
In de bijsluiter van mijn ovulatietest staat dat als ie een aantal dagen positief blijft je misschien zwanger bent, dus gok dat het kan. 
 
@hetmeisje: klopt! Ik heb ook op een topic gereageerd waar jij in zat. Nu dus ongesteld zonder volledig te zijn gestopt met borstvoeding. Ik ga nu in elk geval door met voeden tot mijn NOD 20 februari. Denk wel dat ik pas een weekje later ga testen mocht ik niet ongesteld worden. Ik hoop direct op een mooie cyclus, of direct zwanger natuurlijk. Best spannend, ik heb nu wel het idee dat het ook echt kan! Voorheen zonder ongesteldheid wist je niet of er een eisprong was. Dus voelde niet als een reëele kans. Ik heb de dagen voor het klussen ook al zo'n beetje gepland. Maar vind het lastig. 6 febr verwachte eisprong vruchtbare dagen van 2 t/m 7 februari.
 
@Sylvestertje oeh spannend idd! Wel heel fijn dat je niet hoefde te stoppen om ongesteld te worden! Mijn cyclus duurde wel aardig lang na de 1ste keer ongesteld te zijn geworden en gaf toen ook nog bv. Ik had dat ook van anderen gehoord dat dat kan dat die 1x heel lang duurt... Maar wie weet ben je wel in 1x zwanger. Ik hoop het voor je! De mijne lijkt nu weer normaal te zijn maar weet ik ook niet zeker ik verwacht mijn eisprong dit weekend. Als dat zo is ben ik weer een beetje regelmatig..?
@Lott oh joh dat je dat kan vinden op die bijsluiter heel slim wel. Dus als je geen zwangerschapstest in huis heb kan je het ook daarmee proberen. Dat ga ik wellicht ook eens uitproberen ?
 
Terug
Bovenaan