NOD februari 2020

Super herkenbaar dat plannen. Wij zitten nu ook in de vruchtbare week. Om de dag is zo door de weeks al een opgave. Wij hebben vanochtend ook maar de wekker eerder gezet? Ik wil eigenlijk ook extra op de dag van de eisprong alleen mijn vriend vind om de dag fijner. Al die onderzoeken maken je alleen maar aan het twijfelen. 
 
 
@hetmeisje ja ik had zo een snelle ovulatie ook niet zien aankomen...maar ik heb het natuurlijk opgezocht en het schijnt dat een spiraal je cyclus niet beïnvloed.
Met mn spiraal hield ik mn cyclus eerlijk gezegd niet bij, werd wel ongeveer elke 4 weken ongesteld, soms 3.5 week.
Voor mn spiraal was mn cyclus altijd 28 dgn. Heb m nu 3 jr gehad.
Met mn 1e (6 jr) was het in ronde 1 raak en mn 2e(4 jr) de 2 ronde.
En heel raar.... De gekke krampjes en steekjes, alsof er echt wat aan t werk is daar beneden. Wat bijna onmogelijk is om te voelen aangezien het slechts  24uur geleden is. Heeft iemand dit ook gehad? 
Ik ben er erg gevoelig voor, voel mn eisprong en voelde ook de innesteling bij mn 1e kind.
Is dit überhaupt mogelijk? ?
 
 
ik heb het net geprobeerd, en ook een ovulatie test geeft zwanger aan!!
@babylove 
ik denk dat je echt kan voelen dat er vanalles gebeurd in je baarmoeder. Ik heb echt vanaf 'het' moment het gevoel gehad dat het raak was. Ik voelde me gelijk anders en gelijk rommelen en kwaaltjes. Het is ook ons tweede kindje, dus dan herken je natuurlijk ook wel een aantal dingen. Dus wie weet!!!
 
2 dagen niet op het forum geweest en zoveel nieuwe berichtjes. Was effe bijlezen zo op de vroege ochtend : )
Veel dames met hun NOD in de aankomende dagen en sommige zelfs al met positieve testen. Hopelijk lopen ze allemaal mooi op in de aankomende dagen. 
Hier ook me NOD van het weekend, maar zelf durf ik niet eerder te testen, te bang voor teleurstelling. 
 
[quote quote=10288783]@Sylvestertje oeh spannend idd! Wel heel fijn dat je niet hoefde te stoppen om ongesteld te worden! Mijn cyclus duurde wel aardig lang na de 1ste keer ongesteld te zijn geworden en gaf toen ook nog bv. Ik had dat ook van anderen gehoord dat dat kan dat die 1x heel lang duurt… Maar wie weet ben je wel in 1x zwanger. Ik hoop het voor je! De mijne lijkt nu weer normaal te zijn maar weet ik ook niet zeker ik verwacht mijn eisprong dit weekend. Als dat zo is ben ik weer een beetje regelmatig.. @Lott oh joh dat je dat kan vinden op die bijsluiter heel slim wel. Dus als je geen zwangerschapstest in huis heb kan je het ook daarmee proberen. Dat ga ik wellicht ook eens uitproberen [/quote]
We kunnen het testen met iemand die zeker weten zwanger is ?. Ik ben nu wel nieuwsgierig, als ik ooit zwanger ben ga ik t wel proberen haha
 
@gebruiker10207789
Wow, gefeliciteerd!! Na hoeveel rondes?
Ja ik ben benieuwd, moet gewoon geduld hebben, nog minimaal een week. Ppff heb afleiding nodig?
@Mamnita
Spannend zeg, ik duim voor je!
 
[quote quote=10288795]ik heb het net geprobeerd, en ook een ovulatie test geeft zwanger aan!! @babylove ik denk dat je echt kan voelen dat er vanalles gebeurd in je baarmoeder. Ik heb echt vanaf ‘het’ moment het gevoel gehad dat het raak was. Ik voelde me gelijk anders en gelijk rommelen en kwaaltjes. Het is ook ons tweede kindje, dus dan herken je natuurlijk ook wel een aantal dingen. Dus wie weet!!![/quote]
Ah nice!! 
 
ik dacht t ook te voelen vandaar dat ik ook de ovulatie test heb gedaan omdat ik er namelijk van gehoord had 
alleen de volgende week ga ik wel proberen te wachten want ben nu zo bang dat er wat mis kan gaan 
momenteel bijna geen krampjes meer wel ontzettend moe woord zelf moe wakker haha
en mn borsten beginnen iets anders aan te voelen alsof ze strak getrokken worden heel apart 
maar ben zo bang dat t nog fout zit dat ik eigelijk morgen niet eens durf te testen
 
 
Terug
Bovenaan