NOD februari 2020

@baby love ja eisprong en innesteling heb ik ook gevoeld bij mijn zoontje dus kan denk wel... tussen de eisprong en innesteling in alleen nergens last van gehad toen eigenlijk. Ik dacht de vorige keer van alles te voelen en werd toen ongesteld wel... :| eisprong deed gewoon zeer maar voel ik vrijwel elke keer en innesteling toen had ik een soort menstruatieachtige krampen en dacht dus dat ik ongesteld ging worden..
@Nalaa jaa mijn man is ook helemaal geen fan van plannen... maar hij moet gewoon van mij anders is het maar 1x de week en je hebt maar 20% om al zwanger te worden oid iedere ronde dus dat is echt te weinig.
@gebruiker oh wat grappig dat je dat dus kan zien! Ik ga dat ook proberen als ik zwanger word...
@Lott het werkt dus blijkbaar haha
@sillasv hoop voor je op een positieve test morgen!
 
Ik ben er ook eindelijk achter hoe je je naam moet veranderen haha. Dus ik ben geen gebruiker meer vanaf nu!
@baby love:
Dit is pas onze eerste ronde.. ik kan het zelf ook amper geloven. Ons zoontje wordt bijna 1 en we wilde eigenlijk pas 'beginnen' daarna. Maar we hadden deze maand 1 bewust genomen risico genomen! Als ik het zo kan noemen.. en op 1 of andere manier voelde ik meteen dat het raak was.
maar goed het moet natuurlijk allemaal nog goed blijven gaan! Overmorgen is mijn NOD dat is voor ons al overwinning nummer 1 als die uitblijft. 


Ik denk dat als ik niet al meerdere positieve testen had gehad, ik geen ovulatie test had gedaan gisteren hoor. Het is toch wel een risico, want ik denk dat ik echt in paniek was geraakt als die niet positief was.. terwijl het daar niet eens voor is natuurlijk. 


en die afleiding zoeken is zoo moeilijk. Ik ben zelf ook echt veel te veel aan het googelen.. wordt je niet veel beter van vaak..
 
 
Hoi meiden, ik ben nieuw hier en klets graag mee. Ik ben 36 en heb een dochtertje van 2. Vorig jaar raakte ik weer zwanger en dat liep uit op een miskraam, na 5 weken bloedverlies ben ik gecuretteerd, dat was in augustus. In oktober wilde we er weer voor gaan, na een mislukte ronde heb ik bij een echoscopiste laten kijken of alles goed was, of er een eitje rijpte etc, ze zag dat mijn bms niet mooi opbouwde en dat de cyste die ik had gegroeid was, ik ben een week later weer geweest maar had een hele late eisprong (3 dgn voor NOD) en in mijn bms zaten verkalkingen (littekens van de curettage), de cyste was inmiddes geknapt. In december had ze geen tijd en begin deze maand ben ik eens gaan googlen op beschadigd bms en kwam ik uit op de zeldzame complicatie van een curettage het syndroom van Asherman, ik heb een verwijzing van de ha gekregen en heb meteen een afspraak gemaakt bij de gyn, dit kon pas eind januari dus liet ik toch bij de echoscopiste nog even kijken. Mijn bms bouwde weer op en was 6,4 mm op dag 9 in mijn cyclus ook groeide er een eitje en zou op dag 11 of 12 springen. Nu is mijn NOD 4 feb en voel vanalles maar weet ook hoe je lijf je voor de gek kunt houden, want de meeste klachten lijken op die van een menstruatie. Wat ik nu wel erg heb en dat had ik bij mijn vorige zwangerschappen ook is een ijzersmaak in mijn mond en die heb ik niet bij een menstruatie. Ik heb net testen gehaald bij action maar die was nog negatief maar das ook niet heel gek 5 dgn voor NOD en geen ochtend urine. Ik ben bij de gyn geweest en zij wilt ondanks dat mijn bms weer opbouwt toch een hysteroscopie doen, ik zie daar alleen als een berg tegenop en tegen het onderzoek en hoop ook echt geen Asherman te hebben. Dus ik ben nog ongeduldiger dan ik al was nu met mijn NOD! Sorry het is een heel verhaal geworden. Ik duim voor iedereen die nog op zijn NOD wacht zwanger is en die alweer ongesteld zijn geworden dat het de volgende ronde raak is! Liefs! 
 
@piet, wat spannend allemaal zeg! Kan me voorstellen dat dat allemaal heel spannend is!  
Ik had vanmorgen een testje gedaan 4 dagen voor de NOD.. en dacht een heel licht tuurstreepje te zien. Moest er echt mijn best voor doen. Nu kom ik thuis van werk en is de streep een stuk duidelijker en lijkt hij ook wel iets roze (ik had gelezen dat een indroogstreep vaak grijs van kleur is). Dit is overigens een gewone  actiontest en geen early! 
Wat vinden jullie? 


https://www.mupload.nl/img/bl2jwg12y.jpeg
 
@daantjek ja echt! 
Ik zie een streep! :) 
Ik ga morgenochtend nog een keer een early test van action doen. 
Ik heb nog niet alles terug kunnen lezen maar kan je testen met ovulatietesten? 
 
 
@daantjek ja echt! 
Ik zie een streep! :) 
Ik ga morgenochtend nog een keer een early test van action doen. 
Ik heb nog niet alles terug kunnen lezen maar kan je testen met ovulatietesten? 
 
 
@daantjek ja echt! 
Ik zie een streep! :) 
Ik ga morgenochtend nog een keer een early test van action doen. 
Ik heb nog niet alles terug kunnen lezen maar kan je testen met ovulatietesten? 
 
 
Terug
Bovenaan