@baby love ja eisprong en innesteling heb ik ook gevoeld bij mijn zoontje dus kan denk wel... tussen de eisprong en innesteling in alleen nergens last van gehad toen eigenlijk. Ik dacht de vorige keer van alles te voelen en werd toen ongesteld wel... :| eisprong deed gewoon zeer maar voel ik vrijwel elke keer en innesteling toen had ik een soort menstruatieachtige krampen en dacht dus dat ik ongesteld ging worden..
@Nalaa jaa mijn man is ook helemaal geen fan van plannen... maar hij moet gewoon van mij anders is het maar 1x de week en je hebt maar 20% om al zwanger te worden oid iedere ronde dus dat is echt te weinig.
@gebruiker oh wat grappig dat je dat dus kan zien! Ik ga dat ook proberen als ik zwanger word...
@Lott het werkt dus blijkbaar haha
@sillasv hoop voor je op een positieve test morgen!
@Nalaa jaa mijn man is ook helemaal geen fan van plannen... maar hij moet gewoon van mij anders is het maar 1x de week en je hebt maar 20% om al zwanger te worden oid iedere ronde dus dat is echt te weinig.
@gebruiker oh wat grappig dat je dat dus kan zien! Ik ga dat ook proberen als ik zwanger word...
@Lott het werkt dus blijkbaar haha
@sillasv hoop voor je op een positieve test morgen!