NOD februari 2020

@daantje, ik zie ook een streepje! Morgen of zaterdag ochtend nog maar eens testen hopelijk is hij dan duidelijker. Spannend hoor! 
 
Spannend dames!
 
Wat rot @piet,heb er weer een stukje biologie bij geleerd want de meeste termen kende ik noh niet. Hopelijk is het snel raak!
Ik nog wachten tot volgende week ergens tussen woensdag en zaterdag NOD
 
@lott waar zo'n forum al wel niet goed voor is. ;-) Ja hoop het ook echt.
Spannend ook. Wanneer ga je testen of wacht je je NOD af. 
 
@jiddie wanneer heb je die ovulatietest gedaan, hoeveel dgn voor je NOD? Ben wel benieuwd wist helemaal niet dat dat kon. Ik heb ze in huis namelijk en moet dat dan ook met ochtend urine of kan dat elk moment. 
 
[quote quote=10289028]@lott waar zo’n forum al wel niet goed voor is.  Ja hoop het ook echt. Spannend ook. Wanneer ga je testen of wacht je je NOD af.[/quote]
Echt he, vind t wel interessant allemaal. Ik geef ook les in een betavak dus zal wel daardoor komen. Ik ga proberen te wachten maar mijn cyclus was steeds 25 dagen dus weet niet of ik dat nu moet aanhouden ?
 
@Piet wat balen! Heb je al kinderen? Op de een of andere manier heb ik bij Piet wel het idee dat een man aan het praten is XD..  Een betavak is vaak de 'moeilijkere vakken' zoals wiskunde, natuurkunde of scheikunde maar corrigeer me als ik het fout heb Lott... :)
@Jiddie echt super spannend! En ik ben echt een beetje jaloers! Ik ben bij mijn zoontje met 9 maanden gestopt met de pil inmiddels is hij al 1 jaar net... maar ik werd niet ongesteld door de bv. Inmiddels mee gestopt dus hoop ook dat het snel raak mag zijn..Lijkt me heel leuk een klein leeftijdsverschil maar ook heel zwaar!
@DaantjeK oh ik zie ook een streepje! Spannend!!
Ik ga het toch vandaag weer gezellig maken. We doen het nu toch elke dag en waarschijnlijk dit weekend mijn eisprong heb heel veel vruchtbaar slijm en een knipperende smiley.. dus ik hoop snel...
 
@hetmeisje ja ik heb een dochertje van 2. Haha, ik ben geen man hoor en is toch echt mijn bijnaam, Fries! ;-)
Hoop voor je dat het snel raak is. :)
 
Terug
Bovenaan