NOD februari 2020

Daantjevijfendertig 
HCG was 9. Dus echt wel balen ?.
Heb ook nog steeds wel pijn in mijn onderbuik, geen idee of dat nog normaal is. Ik veronderstel zelf van wel aangezien mijn lichaam zich terug moet aanpassen. 
 
Liefje, dat is wel balen! Want je bent dan bijna op 0... Maar als je ook nog pijn hebt is het misschien ook wel goed om je lijf nog even rust te geven. Verder was er niets meer te zien toch?
 
Daantjevijfendertig misschien wel, al heb ik het daar toch  moeilijk mee. ?? Als het HCG op 0 had gestaan, hadden we toch nog een heel heel heel klein kansje gehad ?
Er is inderdaad al sinds de 2de echo al niets meer te zien. 
Als mijn cyclus nu terug hetzelfde is als voordien. Denk ik dat ik rond 14 februari mijn eisprong moet hebben. En dat mijn NOD op 28 februari zal zijn. 
 
@ Liefje, balen dat het nu nog 9 was. Wanneer testen ze weer?
Ik heb vandaag 2 broodjes zalm gegeten. Het enige positieve aan deze week. Mijn menstruatie is net voorbij. Nu wachten tot volgende week de ovulatie.
 
@liefje wat balen zeg dat de hcg nog niet op 0 staat.. Wanneer moet je nu weer prikken of gewoon afwachten nu?
Ik ben bij de gynaecoloog geweest.. De zwangerschapstest liepen af afgelopen dagen en er was ook niet echt wat te zien met een inwendige echo wel vocht in de baarmoeder en verdikt slijmvlies. Heb hcg laten prikken en hoor eind van de middag de uitslag en dan mogelijke vervolg stappen.. Ze kon er nu nog niks over zeggen helaas. Wat een gedoe weer.. Ik ben blijkbaar wel goed vruchtbaar maar het gaat steeds mis. 
Nu afgesproken dat zodra we weten hoe dit eruit ziet we daarna gaan praten over vervolg stappen, zo spannend allemaal weer en onzeker. 
 
Anne Anne vrijdag wordt er weer bloed geprikt. Vandaag was mijn test terug spierwit.
Ja dat is inderdaad het enige positieve in die periode even genieten van de dingen die je binnenkort niet meer mag eten. ?
Suusx ohjee, dat is ook een hele spannende periode. Ik hoop dat ze vandaag toch nog een beetje goed nieuws voor je hebben ! Bizar dat het toch steeds  zo moet lopen hé ☹️
Ik hoop dat het ons allemaal snel gegund is x
 
Mijn hcg was 19 gelukkig mooi laag. Zal m'n cyclus wel weer helemaal door de war gooien.. Dus nu afwachten wanneer ik een bloeding ga krijgen. En moet morgen bellen voor een afspraak met m'n eigen gynaecoloog om te praten over hoe verder hopelijk kan ik snel terecht! 
 
Terug
Bovenaan