NOD februari 2020

Dankjewel allemaal :) 
 
@Novalee pff rot is dat he.. als het dan niet zo is, dan wil je ook gewoon dat het doorzet en je er zelf geen hoopvolle scenario’s bij kunt blijven bedenken..
 
@lott inderdaad, hopen dat het toch niet zo is! Vandaag was je NOD hè? Hoop dat het niet doorzet en je goed nieuws hebt, anders even slikken en doorgaan, hoe moeilijk dat ook is.
 
 
@sillasv ga je morgen nog eens testen? Of wacht je? 
 
Net een mini beetje roze bij afvegen dus vrees morgen ongesteld te zijn. Ja vandaag of gister was m'n nod dus is wel klote zo'n slechte timing van mijn lijf ?
 
Ah balen lott! Hoe ben je er onder? 


ik zit nu op 4-5 DPO en probeer het van me af te zetten. Maar de hoop is zo groot en klamp me er echt aan vast.. maar ben zo bang voor de enorme teleurstelling die er steeds is als het niet lukt :(
 
@FleurBo ik vind het echt irritant want testen blijven spierwit maar ben wel overtijd. Enige positieve hieraan is dat mijn LF dus soms langer is, dat is wel positief voor innesteling. Verder heb ik zoiets van kom dan maar door met die ongesteldheid dan zit ik niet zo te hopen en in onzekerheid.
Ik heb geprobeerd om niet op lichaamstekens te letten want was de eerste ronde voor mijn gevoel echt zwanger. Maar ben ook idd echt teleurgesteld als ik straks ineens weer ongesteld ben. ?
 
@ het meisje
nee nog steeds niet ongesteld 
@tarooxXX
heb zojuist net getest 
krijg hem niet goed op de foto 
de test streep is wit ipv roze deze keer wel binnen de afleestijd 
 
@Silasv, ja lastig, lastig.
 
Ik weet het niet hoor, gister een klein beetje lichtroze dus ik dacht jammer de bammer....
Tampon erin en 2 uur later zat er wel wat op (sorry voor de details) maar nou ook niet zoveel dat ik zeg tijd voor een nieuwe.
Toch maar niks meer gebruikt en tot op heden (1 dag verder) niks,nada, noppes?????
Elke 10 seconden denk ik, ja zie je wel nu ben ik ongesteld, dus hop naar de wc, en niks.....
Maar ja, ik heb helaas ook een half jaar tussentijdse bloedingen gehad (elke keer een paar dagen voor mijn NOD) dus denk toch maar steeds, ik word vast ongesteld, dus dat denk ik dan ook maar, anders is de teleurstelling zo groot.
Normaal een cyclus tussen de 23 en 27 dagen.
Op dag 12 mijn eisprong gehad, zit nu op dag 27.
(toch een beetje stille hoop)
 
Succes en sterkte voor 1 ieder ;)
 
Terug
Bovenaan