NOD februari 2020

Nou dames hier toch wat lichtjes bloedverlies, heel licht roze...
Dus ik bereid mij ook weer voor op de volgende ronde...
 
Ik heb trouwens als mijn cyclus 26dgn blijft maar 11 DPO dus ik hoop ook een beetje dat mijn cyclus wat langer is. Dit is de eerste keer met ovulatietesten dus ben benieuwd
 
goeiemorgen allemaal 
balen voor de mensen die ongesteld zijn geworden 
en nog gefeliciteerd voor de mensen met een posetiefe test
hier nog steeds niet ongesteld zelfs geen roze afscheiding 
vanmorge weer een test gedaan maar negatief 
https://www.mupload.nl/img/xzoqsnar07j.jpeg
dit zijn de testen van gister en vandaag 
de eerste test zie je een licht lijntje 
maar die zag ik gisteravond pas 
dus neem aan dat het een ingedroogd lijntje is 
 
Hallo dames.. 
 
Ik lees al een tijdje mee maar nooit iets gepost hier. Super gefeliciteerd voor de dames die een positieve test hebben en op naar de volgende rondje voor de dames met dit keer minder geluk.. 
Zal mijzelf even kort voorstellen; 30jaar, 1e kindje, ronde 3 (3 maart). 2017 een bbz terwijl ik een spiraal had, ik was 7 weken, doordat ik in shock raakte en de diagnose niet goed gesteld werd uiteindelijk een spoed OK ondergaan waarbij eileider verwijderd werd, incl vruchtje. Twee liter bloed in mijn buik. Daarna is een put aan emoties opgetrokken en wilde ik ineens niets liever dan een kindje, vriend was er echter nog niet klaar voor. Nu gelukkig wel, maar door het “wachten” is de drang zo groot dat ik soms helemaal “doordraai”.. 
 
 
Gisteren menstruatie gehad, nu dus weer door. Ben een gigantische piekeraar en bedenk me allerlei doemscenario’s maar probeer t zoveel mogelijk naast me neer te leggen. 
 
@tarooxx welkom! Ah wat een nare ervaring moet dat zijn geweest zeg! Zoals je hier ziet ben je niet de enige piekeraar!
Ik nu buikpijn dus ben bang dat ik toch ongesteld ga worden 
 
Welkom TarooxXx ,
 
Wat een heftige ervaring zeg.
Succes en hopelijk snel goede berichten.
 
@lott, wat balen hopelijk is het niet zo.
 
Ik heb wat bloed en toch weer niet maar gezien mijn ervaring zet het door. Soms denk ik.wel. zet dan door! Ipv dan half om half geklungel...
 
Succes allen!
 
@Novalee ah nee hopelijk toch innesteling! Maar ik snap je wel toen ik twee maanden geleden ongesteld werd had ik eerst een heel klein beetje bloed maar en toen ging het weer weg.. dacht echt van oooh innesteling maar nee ongesteldheid zette pas na 2 dagen echt door... nu heb ik nog nooit een innestelingsbloeding ook gehad...
@Taroxxx jeetje wat heftig voor je zeg! Ik snap dat je daarna meteen een kindje wilde. Echt heel naar. Ik hoop dat je heel snel zwanger wordt!
@sillasv het kan nog steeds toch want je hebt wel een positieve test erbij? Of ben je inmiddels ongesteld geworden?
 
Terug
Bovenaan