NOD februari 2020

@novalee
jaa heel lastig
maar heb de hoop al wel een beetje opgegeven om eerlijk te zijn 
heel raar dat ik nu nog geen posetiefe test heb maar ook geen menstruatie terwel ik normaal gesproken keurig optijd ben 
vaak zelfs te vroeg 
ik ga een week wachten nu denk ik als dan nog niks is door gebroken ga ik maar een afspraak maken met de hh
 
@TarooxX heftige ervaring zeg, ik snap dat het wachten de wens alleen maar groter maakt en het voelt alsof je al langer aan het wachten bent.  Wij hebben (om andere redenen) ook moeten wachten en dat heeft er bij mij ook voor gezorgd dat ik er minder relax in kan staan. Dat piekeren hoort er wel echt bij ja, mediteren helpt mij heel erg. Al lukt dat een paar dagen voor NOD ook niet meer. Hopelijk ben je snel zwanger?
Wat veel onduidelijkheid, met niet doorzetten van ongesteldheid en geen positieve testen. Snap dat het niet fijn is. Succes met wachten en be hopefull!?
Mijn Nod is pas volgende week vrij/zat, heb sinds gister hoofdpijn en weet dat de overige pms klachten nu zullen volgen komende dagen. Zo jammer dat je niet weet hoe je je voelt als je zwanger bent. Volgens internet zou ik alle symptomen telkens hebben maar door de pms is dit niet betrouwbaar. Hoop steeds dat ik weinig klachten heb zodat het iig anders is dan normaal. Maarja dit zegt dan natuurlijk ook niet zoveel. Wat is wachten toch moeilijk. Goede vriendin heeft me een geduld armbandje gegeven, zodat ik steeds aan herinderd wordt om geduldig en hoopvol te zijn, zo lief! 
 
ik kom net van me werk en heb toch even gekenen naar de test van vanmorge
ik weet dat t eigelijk niet mag maar hij is wel flink duidelijker geworden na een tijdje 
https://www.mupload.nl/img/2trlsx7.jpeg
 
sillasv, is de test niet 'verzopen'? Ik zie ook geel schuin doorlopen op de test.
Ik had deze test ook en vind ze zo onduidelijk.
Heb je nog andere testen liggen die je eventueel kunt doen?
 
@niempje
er zijn maar 3 druppels in gegaan dus denk t niet 
zo zagen ze er allemaal uit na een tijdje 
nee maar ga wel een nieuwe halen die doe ik over een paar dagen 
 
Terug
Bovenaan