NOD februari 2020

Ik ben heeel benieuwd of dat accupunctuur iets helpt!! Weet dat het wetenschappelijk niet is bewezen maar hoe fijn zou het zijn als het toch iets kan doen! Heb ook al eens goede verhalen gehoord over voetreflexietherapie. Laten jullie weten hoe het bevalt?
als het deze ronde voor ons niet lukt ga ik het misschien ook wel proberen! 
 
Zo het was hier druk vandaag zie ik! @daantjeK gefeliciteerd!! Wat fijn!
Ik vandaag of morgen NOD en hier is nog geen spoor van een ongesteldheid te bekennen.. Testen tot nu toe spierwit dus ben benieuwd wat de test morgenochtend zegt, vanmiddag een gedaan maar had best verdunde urine dus dat helpt niet mee. Ik heb normaal een cyclus van 25/26dgn dus hopelijk nu niet ineens veel langer dat ik me voor niks druk zit te maken ?
 
[quote quote=10290507]
hoe vroeg had je getest? en wanneer is ook weer je NOD?
voel met je mee hoor, want dit is ook niks; geen menstruatie maar ook geen knaltest. Het lichaam werkt zo vreemd…helaas hebben we er niet veel over te zeggen. De natuur doet zijn werk…
6 dagen geleden dus woensdag en vandaag zou mn nod zijn maar tot nu toe niks te bekennen zelfs niks roze wat ik normaal gesproken al een dag van te voren heb
[/quote]
hm wat gek..er zit niets anders op dan het nog een paar dagen aan te kijken. Ik duim voor je!
 
[quote quote=10290528]@baby love Maar kheb al sinds gister eins van de middag! Kan dat zolang?[/quote]
Ja, blijkbaar wel...ik heb het sinds de dag na mijn ovulatie. Licht krampjes, zeurend gevoel. Vandaag was het iets erger dan de dagen hiervoor...heb dit ook nooit. Pas op het moment dat mn mensturatie start krijg ik een beetje buikpijn. Ik herken deze krampjes wel, dit kan ik me nog goed herinneren van mijn vorige twee zwangerschappen. Maja...ik juig maar niet te vroeg! Het kan een teken van zwangerschap zijn, maar kan ook je lichaam en hoofd zijn die je gek maken! Geduld is de enige optie nu, ik wacht met je mee!
 
Terug
Bovenaan