NOD februari 2020

@Novalee @lott grrrr frustrerend. Nieuwe rondje nieuwe kansen dan maar? 
 
@sillasv ben ook benieuwd wat een andere test merk aan zal geven? 
 
@hetmeisje ja? Merk je al iets? Of is t meer dat je jezelf alvast beetje probeert te wapenen? 
 
Balen dames!!
Sillas, wat vervelend dat je nog steeds geen duidelijkheid hebt?
Hier dus zoals gepland op mijn verjaardag een vroege test gedaan van clearblue maar spierwit dus wachten op de menstruatie van zondag?. Nu ontzettend verdrietig maar gedurende de dag maar proberen los te laten...
 
Oh my gosh...5.30u klaarwakker...en denk alleen maar..zal ik het toch doen? Ik heb toch zoveel testen in huis (want ik ken mijn ongeduldige zelf).
Ok op, en plassen in een beker. Na een halve minuut...een licht streepje! Oh my gosh...mn lichaam hield me niet voor de gek! Alle steekjes, krampjes sinds de dag na mn ovulatie. Ik wist het! 
Ben ik dan echt zwanger? 
cwfn6b1.jpg

 
 
Aah Anne Anne wat balen zeg!! Hopelijk geniet je nog wel van je verjaardag (en gefeliciteerd daarmee :))
 
wow baby love dat is al best een goed streepje!! Wanneer is je NOD? Voorzichtig gefeliciteerd!
ik mag nog niet testen en kan ook nog niet, mijn NOD is 14 of 15 feb, dus wacht tot na het weekend me testen.. ik voel verder niets bijzonders.. borsten doen minder pijn dan normaal, alleen tepels zijn beetje ruw, sorry tmi. Verder kriebelend gevoel in mijn buik wat ik elke maand heb. Wachten het maar weer af... ik wil niet naar ronde 6:(
 
Oee @babylove gefeliciteerd!
Idd vol goede moed naar de volgende ronde. Ik merk wel dat als ik tegen iemand dichtbij zeg dat ik baal dat het niet is gelukt diegene zegt "aah het kan toch een jaar duren" ik echt denk hou je kop! Beetje meebalen en dan weer door heb ik iets meer aan ?. Hebben jullie dat ook? 
 
@babylove, die is al goed te zien! Voorzichtig gefeliciteerd. Hopelijk loopt de streep mooi op en heb je een gezonde zwangerschap!
Ik ga morgen beginnen met ovulatietesten. Ga 1 ronde cb doen, puur uit nieuwsgierigheid haha. Hoop zo dat ik weer een korte cyclus heb dan zou ik woensdag of donderdag m'n eisprong moeten hebben.. 
 
Terug
Bovenaan