NOD februari 2020

Ik weet het allemaal niet meer...
Inmiddels dag 35 van mn cyclus, tempratuur hele tijd 36,5 en sinds dag 30 36,8.. Zou ik zo laat mn eisprong hebben gehad?!
Met ovu testen geen eisprong gevonden maar had tot dag 25 getest met clearblue
Vorige 3 maand cyclus van 38 dagen. Voor we t probeerden eig. Altijd 30/31 dagen pfffff snap helemaal niks meer van.
 
 
 
@idk pff dat is naar!!
Als iemand zoiets zegt dan zeg ik dat ik niet zoveel aan die opm heb en gewoon even mag balen. Maar merk wel dat ik wat stiller wordt tegen die mensen. Het is zo belangrijk om gevoelens van mensen te erkennen als ze die met je delen. Dat rationaliseren kan je zelf ook wel! Ik heb gelukkig een collegaatje met drie kinderen, daar app ik nu mee want die snapt het tenminste ?
Ik duim voor jullie dames!! 
 
Hallo iedereen ,
 
ik had dus normaal vandaag mijn NOD moeten hebben maar deze is er niet door gekomen .
had dinsdag wel licht bloedverlies misschien een innesteling iemand die weet vanaf wanneer het betrouwbaar is om te testen en hoeveel dagen er moeten tussen zitten voor je een test doet ? Heb nog geen menstruatie klachten die ik normaal wel altijd heb buiten lage rugpijn , pijnlijke tepels en wat gerommel in de buik .. heb 3 jaar geleden een miskraam gehad op 5maand zwangerschap dus heb wel schrik om dit weer mee te maken ..
 
Hoi allemaal,
Ik ben ook nieuw hier, maar heb wel meegelezen. 
Wat een verhalen allemaal zeg en wat een spannende tijd voor iedereen. 


Ik en mijn man proberen nu voor de 2e ronde zwanger te worden van de 2e, we hebben al een zoontje van 16 maanden. 

mijn eisprong zou eergisteren geweest moeten zijn, maar gisteren had ik ineens eenmalig wat roze verlies. Heb dit normaal nooit... zou dit een innesteling kunnen zijn? Het zou dan wel vroeg zijn lijkt mij? Of een vroege ovulatie (ik doe geen ovulatietesten). 


Mijn NOD zou normaal gesproken 20-2 moeten zijn, maar kan nu al niet wachten...
 
Bij mijn zoontje testte ik pas 2 weken na NOD positief, terwijl ik normaal een heel regelmatige cyclus heb, maar dat is waarschijnlijk een late eisprong geweest. Dus voor degene met niet direct een positieve test, maar ook nog geen menstruatie: het kan nog!

nou, lang bericht zo. Ik blijf graag mee lezen.
 
 
Hallo allemaal! Al enige tijd lees ik de forums maar nog nooit gereageerd haha. Nu toch maar!
 
Ik ben nooit overtijd. Afgelopen donderdag 6 februari moest ik ongesteld worden. Nog geen menstruatie gespot en de testen blijven ook negatief.. neemt mijn lichaam me nu in de maling en word ik toch nog ongesteld of zal het dan toch...?
 
Ik test met de zwangerschapstesten van de action, werken deze net zo goed als anderen of is bijvoorbeeld die van de Kruidvat toch beter?
 
 
Hoi soof en stipje, welkom!!
volgens mij maakt het niet zo veel uit of je Kruidvat 2v5 of action early gebruikt. Ik vind het alleen vervelend bij action dat er een plasticje over het staafje zit zodat je door de schittering soms een lijntje denkt te zien terwijl als je hem net iets draait hij er helemaal niet is. Volgens mij slaan ze allebei aan op ongeveer dezelfde hoeveelheid hcg, dus daarin maakt het niet uit welke je neemt
 
Ik heb weer volop testdrang.. gisteravond tegen beter weten in een test gedaan en natuurlijk negatief. Logisch want nod is pas komende vrijdag of zaterdag, dus weet dat het nergens op sloeg, maar ergens zit die enorme hoop die zegt: ja maar wat als je wel een licht lijntje krijgt. Echt helemaal gestoord maarja.
hopelijk kan ik het nu even een paar dagen inhouden tot maandag of dinsdag..
 
Hoi!
Na al een tijd stiekem mee te lezen wil ik toch graag jullie mening. Afgelopen donderdag was mijn NOD. Tot nu toe nog steeds geen rood alarm, en af en toe wat ‘krampen’ maar anders dan normaal. Vanochtend een etos test gedaan met echt een hele lichte streep. Wat denken jullie? Hij kwam na 2 minuten en is in het echt iets duidelijker dan op de foto maar blijft heel licht. Ik weet dat ik het beste over een paar dagen nog een keer kan testen, maar zo veel geduld heb ik niet. 


507uvx.jpeg
 
Terug
Bovenaan