NOD februari 2020

Balen Anne anne, hopelijk kun je toch genieten van je verjaardag. 
Gefeliciteerd @Babylove , dat is idd een dun streepje.
@Lott super herkenbaar, mensen denken je daarbij te helpen maar dat doet het totaal niet. Al denk ik dat als je er zelf niet zo mee bezig bent je de grootsheid van de emoties en de achtbaan hiervan onderschat. Ik heb het zelf ook aardig onderschat moet ik eerlijk zeggen. Je mag er zeker flink van balen voor je je weer klaarmaakt voor de volgende ronde. 
 
Ah Anne Anne vreselijk balen zeg! gefeliciteerd nog met je verjaardag en hoop dat je alsnog een mooie dag hebt!
@babylove ja ik zie hem ook. Voorzichtig gefeliciteerd! leuk dat je het al zo ver van te voren wist. Ik had dat bij mijn zoontje totaal niet... pas bij 9 DPO voelde ik menstruatiepijn.
@sillasv hoe is het bij jou? al een andere test gedaan?
@fleurbo is ook wel vreselijk vroeg om al iets te voelen hoor. Na de innesteling is het gebruikelijker dat je iets voelt. Babylove is daarin echt een uitzondering geloof ik. Meeste vrouwen hoor ik alleen na innesteling dat ze iets voelen.
@SuusX oeh spannend zeg! ik hoop ook op een korte cyclus en een zwangerschap voor je!
@Lott zo herkenbaar! Ik heb dat ook heeeel erg! Maar zelfs mijn man snapt dat niet... en zit hij dan van ja we zijn toch niet zo heel lang bezig... maar als anderen het zeggen vind ik het nog wel kwetsender. Even flink mee balen en dan wat positiviteit kan ik ook meer waarderen! Maar je hebt idd mensen die daar zelf misschien niet in zitten en het dus niet echt begrijpen... Bij mijn schoonfamilie was het allemaal in een keer raak dus die snappen die frustratie ook niet en mijn ouders hebben er wel ruim 14 jaar over gedaan... Maar je moet ergens toch wel een beetje inlevingsvermogen kunnen hebben denk ik wel..
@Tarooxxx nee merk nog niks wel acne en ben heel emotioneel dus dat heb ik voor mijn menstruatie ook altijd... best wel last van PMS..maar ik probeer mezelf maar te beschermen een beetje hoop is er wel maar ik probeer het niet te hebben..kan het altijd meevallen. Bij mijn zoontje had ik ook echt niet verwacht dat ik zwanger was maar had ook nergens last van afgezien die menstruatiepijn 9 DPO... maar geen gevoelige borsten of misselijkheid oid..
 
 
@het meisje
ja vanmorge maar ook pas na afleestijd een heel dun licht lijntje ik heb me zelf voor genomen nu om niet meer te testen tot volgendeweek woensdag/donderdag
en t meer van me af te gaan zetten want anders gaat t best wel hoog in de kosten zitten zo met al die testen haha
 
AnneAnne gefeliciteerd met je verjaardag, helaas geen positieve test, je was ook 2 dagen voor NOD toch als ik het me goed herinner? Dus kan nog toch?
hoe lang ben je nu overtijd dan sillasv?
BabyLove voorzichtig gefeliciteerd!!

Hier nog 9 dagen tot NOD... begin van de week na ovulatie wat geirriteerde/opgezette buik, dat is nu allemaal weer weg...
 
Bedankt, jullie zijn lief! 
 
@Anne Anne gefeliciteerd met je verjaardag! Ontzettend jammer, maar je NOD is er nog niet dus wacht het nog even af. Ik duim voor je!
 
@FleurBo ja best een goed streepje toch :)
Mijn NOD is dinsdag. Ik heb getest met de early test van de Action.
Jij nog even wachten dus, ik hoop het zo voor je!
 
@Lott ppfff bah, vreselijk zulke uitspraken, houdt dan liever je mond! Je moet het ook gewoon zeggen, dan houden ze er gelijk mee op. Want dit soort dingen zeg je gewoon niet!
 
@SuusX spannend! Succes met de ovulatietesten!
 
@hetmeisje ja ik had dit niet zo snel bij mij andere 2 kids, ook wel snel, maar niet zo snel! Misschien omdat ik het gevoel herkende…en ik heb nooit tussen mn ei en menstruatie klachten. En nu overduidelijk wel…ik hoopte het zo! 
 
Zoals jullie het misschien hebben gelezen in een andere topic, wilde mijn man geen 3e kind. Dit was begin januari…
Nu na veel praten en luisteren, heeft hij dus ja gezegd. Ik heb toen direct mijn spiraal eruit laten halen. 
Ik denk dat ik wacht tot mijn NOD en dan doen we samen nog een test. Ik denk serieus dat hij van zijn stoel valt omdat het zo snel gegaan is.
 
Ik heb veel meer krampjes en steekjes dan gisteren. Hoort erbij maar alsnog blijft het spannend!
 
 
Ik blijf voor jullie allemaal hopen op veel positieve testen! (L)
 


Cardiozuster
07/02/2020 om 10:32REACTIE | REPORT | QUOTE




AnneAnne gefeliciteerd met je verjaardag, helaas geen positieve test, je was ook 2 dagen voor NOD toch als ik het me goed herinner? Dus kan nog toch?
hoe lang ben je nu overtijd dan sillasv?
BabyLove voorzichtig gefeliciteerd!!
Hier nog 9 dagen tot NOD… begin van de week na ovulatie wat geirriteerde/opgezette buik, dat is nu allemaal weer weg…
 
ik ben nu 4 dagen overtijd dus had eigelijk al wel een posetieve test in handen moeten hebben
ik denk zelf nu dat mn ciclus van slag is en had 18/19 jan een positieve ovulatie test 
en woensdag 29 januari een posetiefe ovulatie test dus snap er helemaal niks van. 
ik ga denk ik maar uit van de laatse ovulatie test als 14/15 feb de rode duivel er nog niet is ga ik denk ik maar de hh bellen en kijken wat die ervan te zeggen heb


 


Cardiozuster
07/02/2020 om 13:31REACTIE | REPORT | QUOTE




oh das zeker vaag, een dubbele positieve ovulatietest!mss dat de tweede pas klopte idd
waarom had je 29 januari weer opnieuw getest dan?
 
omdat ik ergens had gelezen dat die ook opzwamgerschap kon reageren en zag in een keer dat die knal posetief was 
en ik me raarder voelde dan normaal
 


 
Terug
Bovenaan