NOD februari 2020

Hallo nieuwe dames, welkom!
Het wachten is vreselijk, i know! Test niet te vroeg, dat voorkomt écht teleurstellingen.
Ik heb vanmiddag nog een keer getest, dit keer met etos en clearblue, de strepen zijn goed zichtbaar ?
Ben zo blij, kan het wel uitschreeuwen. Mn vriend is ook erg blij, baby nr 3 is on the way! 
ayv2wy.jpg

 
 
Grietje24 Dit had ik ook. Vandaag getest en precies zo'n lichte streep! Ik heb meerdere mensen gevraagd en iedereen zag een heeeeel vaag streepje  Vol goede moed een clearblue digitale test gehaald en gedaan maar deze gaf aan; niet zwanger, helaas. 
Ik ga morgen of overmorgen weer testen als ik dan nog geen menstruatie heb.  
Ik ben benieuwd naar de andere ervaringen met zo'n vage streep! 
@fleurbo dat heb ik ook elke maand en tot nu toe toch elke keer weer een teleurstelling dat ik dan toch ongesteld word... 
@babylove gefeliciteerd!! 
 
ik heb met mezelf afgesproken geen testen voor NOD, de kans op teleurstelling is groter dan op een positieve test denk ik dan maar weer..
 
Collega zei gisteravond, je ziet er zwanger uit, dat lijkt me dan wel weer heel voorspellend aangezien ik nog 8 dagen moet wachten tot NOD en die innesteling ook nog niet is geweest haha
 
gefeliciteerd voor degene met positieve test!

Succes voor degene die hun NOD zijn gepasseerd maar nog geen positieve test hebben :(
 
Hallo allemaal, ik wil hier even meeschrijven. 
begin vorig jaar ben ik bevallen van ons eerste kindje. We hebben er een jaar over gedaan om zwanger te raken.
Voor de tweede wilden we eerder beginnen, om de stress van het niet zwanger raken te voorkomen. (Hoe meer je wil, hoe meer je er mee bezig bent, hoe moeilijk het is)
We hebben dus nog niet bewust gekozen voor een tweede maar wie weet komt deze sneller dan gedacht!
In m'n 3e week vd cyclus 1 dag een vervelend gevoel bij m'n vagina, alsof ik ongesteld moet worden. Ik vind het moeilijk te omschrijven, misschien een heel zwaar/duwend gevoel? Ik dacht ook ongesteld te worden, maar dit blijkt dus een week later te zijn als ik nakijk wanneer ik voor t laatst ongesteld was. (M'n cyclus is heel regelmatig)
Wat me heel erg doet twijfelen is dat m'n man hetzelfde merkt nu, als bij de eerste, dat ik naar melk ruik (ja heel gek ik weet het). 
Daarnaast heb ik vanmiddag een dutje gedaan en ben ik nu weer heel moe, maargoed dit kan ook gewoon toeval zijn.
 
Terug
Bovenaan