NOD februari 2020

SuusX hopelijk kan je snel bij je gynaecoloog terecht. 
Wel goed dat het HCG niet te hoog staat. Hopelijk heb je zo snel terug je cyclus vast.
Dikke knuffel meid ! 
 
Ja ik! Volgens de arts waarschijnlijk binnen nu en 3 dagen. Ik had vandaag een echo, dag 15. Er was een follikel van 13 mm te zien en al mooi dik baarmoederslijmvlies. Fingers crossed! De testen werken deze maand gelukkig en door dit te zien heb ik meteen weer vertrouwen in mijn lichaam!
 
Lapjesendraadjes ! Super ! Geeft inderdaad weer wat geruststelling ? welke testen gebruik je momenteel ?
Anne Anne . De uitslag daarstraks al gekregen. Weer een grote teleurstelling.  HCG staat op 2 dus mogen we nog steeds geen betrekking hebben.
En mijn lichaam doet vreemde dingen. Ben sinds zaterdag aan het testen met ovulatietesten van action. Zondag piek waargenomen en 's nachts ook wakker geworden met het gevoel dat ik normaal gezien heb bij mijn eisprong. 
Nu gisteren plots weer een piek. En vandaag weer hetzelfde gevoel ? ik weet dat het normaal niet kan maar het had me gewoon meer gerustgesteld als we wel zouden mogen starten. Dan had ik toch niet volledig het gevoel gehad dat er een hele cyclus verpest zou zijn en dan hadden we tenminste geprobeerd. ?
 
@liefje wat balen zeg!! Snap dat je gewoon snel weer wilt proberen ipv dat je nog een cyclus moet afwachten
@Anne Anne ik ben ook weer aan het eten wat ik wil wat wel fijn is. Mijn ovulatie is wss 3 februari... 
 
Ik gebruik Sensitest en de digitale van Clear Blue. Vanochtend al een iets dikker streepje te zien op de Sensitest, dus ik vermoed dat t as maandag raak is!
 
Spannend Lapjesendraadjes.
Hoe vaak malen jullie het rond de ovulatie gezellig?
Wat ontzettend balen liefje!!?
@hetmeisje, ja fijn hè. Ergens geeft deze periode tussen menstruatie en ovulatie ook wel een beetje rust.
 
Terug
Bovenaan