NOD februari 2020

R1988 heel moeilijk te bepalen momenteel wegens vreemde start cyclus en geen duidelijke ovulatietest. Dokter denkt nu dat mijn NOD maandag of dinsdag zou zijn. Urinetest bij dokter gaf ook positief aan. 
Morgen resultaten bloedonderzoek.
Nu hopen dat het op de juiste plaats terecht komt.
Hoeveelste ronde is het voor jullie ?Heb je je ovulatie goed gevonden ?
Ik duim voor jullie mee 
 
Liefje,
Wat super fijn dat uitslag positief is.dit is de 3e ronde.  Ik heb temperatuurd niet structureel elke dag. Maar rond mijn eisprong. Ik gok dat ik dinsdag/woensdag eisprong heb gehad. Ik had woensdag 37.4, gisteren 37.3 en vandaag 37.1.zou innesteling dip kunnen zijn. Maar wil niet teveel hopen. Ik slaap super slecht. Zo onrustig. Ik word er gek van:(
Je test wel vroeg positief. Ik wacht echt tot woensdag. Durf niet te hopen. Want voel echt niks. Maar weet ook niet meer of ik bij mijn zoontje wat voelde.
@stiipje ik ben er ook veel meer mee bezig dan ik zou willen. Misschien omdat we weten hoe het is. En graag nog we x mee willen maken. Hoe oud is jouw eerste kindje?
 
 
@R1988: ja zou kunnen, ik zit ook vaak te denken.. wat voelde ik de vorige keer? Maar geloof vorige keer ook nergens last van.
mijn zoontje is 1,5, en jouw kindje?
 
Mijn Zoontje is 20 maanden. Bijna dezelfde leeftijd!, ik volgens mij ook niet. Maar finger crossed.  Voor iedereen. 
 
R1988 zo spannend. Normaal temperatuur ik ook, maar deze keer echter vergeten door al dat gedoe met bbz. 
R1988 ja vroeg getest omdat ik door de bbz eventueel een kortere cyclus eventueel zouv 28d gehad kunnen hebben en op vakantie vertrek morgen hadk eens een vroege test gedaan . Volgens de dokter moet ik zelfs uitgaan van start menstruatie 23/1. 
Raar maar waar 2 positieve urinetesten (1 thuis, 1 bij dokter) maar negatieve bloedtest. Snap het niet meer ?.
 
 
Hoi hoi, Ik schrijf ook graag mee! Mijn NOD is 26 februari. Wij zitten in traject, inmiddels in de 15e ronde voor het eerste kindje.
Symptomen: af en toe wat buikkrampen, maar kunnen even goed mijn darmen zijn. Voor de rest voel ik niks...  
@Liefje, dat is wel heel vreemd zeg! Wat nu? 
 
@Miennn, voor zover ik mij kan herinneren had ik een onregelmatige cyclus als ik geen anticonceptie gebruikte.. Heb dat wel heel lang gedaan. Nu pas de eerste sinds de borstvoeding.. Ben vandaag ook nog niet ongesteld geworden. Ook geen idee dat ik het word.
Ik durf niet meer te hopen op een zwangerschap nu. Maar ga wel testen als ik alsnog niet ongesteld word. 
 
Terug
Bovenaan