NOD februari 2020

Helaas, ik ben net ongesteld geworden.? Ik kan nu niet meer slapen. Ik werd wakker van de hevige buikpijn en krampen en ben er gewoon misselijk van. Ik heb dat echt nog nooit gehad dus ik schrok er gewoon van. Respect voor alle vrouwen die altijd zoveel last hebben van een menstruatie. Net even twee asprines genomen en hopen dat het zo zakt. Pfff jammer weer ☹️ waarom duurt 't toch zo lang. 
 
Spannend dames.
julie-V wat balen zeg.
Liefje super raar zeg..
Mijn temp is gedaald naar 36.9. Heel gek nog nooit eerder gehad. Ik ben wel beetje misselijk en opgeblazen gevoel. Als hij morgen stijgt dan heb ik wel innesteling dip gehad. Dat vind ik heel spannend..zou het dan toch. Woensdag is mijn NOD.
 
@sylvestertje en? Nog niet geworden? Zo nee, al een test gedaan?
Ik nog steeds niet ongesteld, ik temp wel al vanaf cd 6 en mijn temperatuur is opeens omhoog geschoten vandaag. Vanmorgen een 2v5 test gedaan van Kruidvat maar die gaf een vaag vlekje, dus zal niets zijn. 


en het wachten continues...
 
Nog niet ongesteld, en de test is negatief (vroege test) ik verwacht er dus even niks van.. Of ik heb ineens een lange cyclus met een veel latere eisprong. Maar misschien ook wel helemaal geen. Ik geef namelijk ook nog 1 keer per dag borstvoeding...
Jammer dat je het niet op een papiertje krijgt hoe het verloopt.. :)
Spannend dat wachten.. Hoeveelste dag zit jij nu?
 
 
Ik ben bang dat ik ongesteld word. Heb krampen. Maar het zou bizar brief zijn . Dag 22 :( ik snap et even niks meer van. Ik hoop dat hij morgen alsnog omhoog gaat. Maar vind het nu wel heel vervelend worden Die onzekerheid en hoop:'(
 
Ik inmiddels al op dag 35, normaal cyclus van 31-33 dagen. Net getest, maar weer negatief :(
weet de rest al meer?
balend dat je ongesteld bent r1988!
 
Terug
Bovenaan