NOD februari 2020

Hoi hoi
Tijdje niet meegedaan op het forum omdat ik steeds teleurgesteld was als ik ongi  was geworden en ik daarom even mijn gedachten en gevoel op een rijdje moest krijgen lees even een beetje terug en dames gefeliciteerd voor diegene die zwanger zijn en voor de dames die maar de volgende ronde gaan kom op voor jullie komt die test er ook nog wel 
Ikzelf zit nu op mijn nod vandaag en er is nog niks in aantocht normaal h e b ik een paar dagen of een dag er voor bruine afscheiding maar tot nu toe nog niks vind het zo spannend wil eigenlijk vrijdag pas testen samen met vriend dan komt hij weer thuis kan alleen haast niet wachten 
 
@Stiipje ooh wat toevallig! succes! Wanneer ga jij nog een test doen mocht de menstruatie uitblijven ?
@Carolinerkj wat spannend! En wat knap dat je kan wachten tot vrijdag!
Ik duim voor jullie, en wel laten weten hè :)
 
@Mienn:  ik denk dat ik nu even wacht met testen, in ieder geval tot het weekend. En jij?
ik vind het altijd zo teleurstellend om een negatieve test te hebben...
ik heb trouwens getest met een Action-test. Heeft 1 van jullie ervaring met die testen? En hoe snel die positief reageren? 
 
Stipje daarom wacht ik ook tot vrijdag en ook omdat mijn vriend dan thuis komt ik ben ook bang voor de teleurstellingen steeds daarom was ik ook een tijdje niet mee aan het praten op het forum
 
Hoii 
sinds mijn miskraam in sep van (5wkn) is mijn cyclus niet helemaal goed meer... ik zit nu op 33 dagen en nog geen menstruatie.. mijn cyclus schommelde tussen 29 en 31... heb al 5 dagen last van witte afscheiding en 2 dagen terug echt het gevoel “ oké nu word ik het “
zaterdag op de 30ste dag getest en die was negatief.. iemand ideeen? 
 
Wat vervelend Helend. 
Het kan soms zijn  dat  hij pas later positief  word. Weet niet of je inmiddels al ongesteld bent geworden.
Hier nog 5 dagen wachten. Ik ben zelf Super onrustig. Terwijl ik er niet teveel mee bezig wil zijn. Maar toch doe ik het:(. Heb verder niet echt symptomen. Beetje krampjes onderin mijn buik 
?
 
Goedemorgen Dames,
Ik lees al wat langer mee, maar plaats niet zo vaak een berichtje. Nou ben ik toch wel heel onzeker over mijn situatie en benieuwd wat jullie denken.. 
Mijn cyclus houd ik bij dmv een app en ovulatie testen, ik heb PCOS in mindere mate (Ik sloeg soms een eisprong over, maar mijn cyclus is nooit langer als 43 dagen geweest), de ovulatietesten tot nu toe zijn altijd betrouwbaar geweest. Ik zit in mijn 3e ronde letrozol 2,5.
Op 3 februari heb ik een positieve ovu test gehad, en ik wordt altijd precies 16 dagen later ongesteld. 
Nou ben ik gister niet ongesteld geworden en heb ik vanmorgen gelijk een test gedaan, deze was helaas negatief. De gyn zei dat ik het tot maandag moet afwachten. 
Ik ben heel bang dat het weer niet gelukt is, maar ik heb zoveel hoop omdat ik nooit over die 16 dagen vanaf een positieve ovu test ben gegaan.. Ik heb verder ook niet echt klachten en dacht bij voorbaat al dat het niet gelukt was, maar doordat ik overtijd ben, ben ik heel erg hoopvol (tegen beter weten in).. 
Heeft iemand dit toevallig ook meegemaakt?
 
 
Terug
Bovenaan