NOD februari 2020

Hi Juulie, Ik denk dat iedereen dit herkent en je altijd weer hoop hebt als je niet ongesteld wordt.. Helaas is er niet echt een zinnig antwoord op te geven, want het kan inderdaad zo zijn dat het een teken is dat je zwanger bent, maar het kan ook zo zijn dat je een dag, of een aantal dagen later ongesteld wordt. Dat is het moeilijke met dingen waar je zelf niet of geen invloed op hebt. Ik vrees dat je toch echt nog even geduld moet hebben.. Succes deze dagen!
 
Mijn NOD is vandaag, nog niet ongesteld maar ook een negatieve test. Ik verwacht door te gaan naar maart. Nu afwachten met welke datum (wanneer ongesteld). Het is pas de eerste cyclus na mijn bevalling, dat duurde even ivm borstvoeding. 
 
@stiipje: ik ben nog steeds niet ongesteld.. toch maar weer getest en negatief.. Heb trouwens getest met de action early, maar tot nu toe wit helaas.
  @carolinerkj: ik duim voor jullie morgen!
 
@Sylvestertje: ik doe met je mee, voor mij echter de eerst ronde ooit haha. heb jij ook een onregelmatige cyclus normaliter? 
 
Hier nooit een echte piek gevonden op ovulatietesten. Wel een iets donkerder dun lijntje rond 9/2. 
Nu begonnen mijn testen sinds eergisteren terug wat te kleuren.
Aangezien een van mijn collega's uit het niets vroeg of ik al getest had, toch maar een testje gekocht.
 
Vanmorgen gedaan. Heel licht plusje zichtbaar. Heel spannend nu.
 
@Mienn: ik ook nog niet ongesteld, maar nog niet weer durven testen! Jouw NOD is ook vandaag of morgen toch? 
ik vind het zo spannend... ben er veel meer mee bezig dan ik zou willen... is pas de 2e ronde (voor 2e kindje). 
mij heb wel eens gehoord dat die testen van de Action pas veel later dan andere testen een positief resultaat geven, dus hoop maar dat dat het is bij ons! 
Wanneer ben jij van plan weer te gaan testen? 


@ liefje: klinkt goed! Spannend zeg :)
 
Terug
Bovenaan