NOD februari 2020

@Mienn: nee nog steeds niet ongesteld! Gisteren nog een (early) test gedaan, maar negatief... 
R1988: weet jij al meer? Nog niet ongesteld dus?
en Mienn had jij nog een test gedaan? 


ik wacht nu maar weer even met testen denk ik, wacht het gewoon wel even af... bij de zwangerschap van mijn zoontje had ik een week na NOD nog een negatieve test, en na ruim 2 weken na NOD pas positief! Misschien een hele trage innesteling ofzo? Ik hoop maar weer op zoiets... 
in ieder geval nog niet ongesteld, dus er is nog kans ?
 
Miennn nee we wachten morgen de huisarts af misschien kan hij bloedprikken en het dan zien en omdat ik dit al sinds augustus heb en de testen steeds negatief zijn wil ik nu masr niet testen omdat  het waarschijnlijk weer negatief is 
 
Ik ben nu op vakantie :) ook geen zwangerschapstest mee.. Dus op zijn vroegst aankomende zaterdag weer testen. Maar ik vermoed gewoon een onregelmatige cyclus.. Vandaag voor de eerste keer de ochtendvoeding overgeslagen... Kijken of de borstvoeding er deze vakantie volledig afkan. Ze dronk toch al onrustig. En volgens mij zat er ook een dip in de productie... 
 
Nog geen Cb gedaan. Die ligt klaar voor als ik terug ben van vakantie.
Vandaag weer een early test gedaan en terug hetzelfde streepje als donderdag. Nog steeds heel erg licht en niet goed op foto te krijgen. 
 
 
Had ik gisteren toch nog even hoop gekregen, omdat ik lichamelijk hier en daar wat steekjes voelde.. vanochtend nog een hoge temperatuur.. dus dacht.. we doen een testje. Helaas.. nog niet eens iets om naar te turen. Dus woensdag zal het festijn weer gaan beginnen, daar ga ik nu vanuit.
Ik blijf meelezen.. zie een paar hoopvolle berichten. Succes!
 
Wat spannend allemaal zeg! Ik duim voor jullie!
Ik had nog getest vanmorgen maar weer negatief.. Nu ga ik gewoon afwachten tot minimaal aankomend weekend. Als ik dan nog niet ongesteld ben ben ik meer dan een week overtijd.
 
Terug
Bovenaan