NOD Februari 2021

@lepris & @dresuurmiep ooh wat herken ik mezelf in jullie... Een hele lange periode geen mentruatie en nu elke keer een andere lengte. Vorige maand 28 dagen deze maand 38... Het is tyd voor ovulatietesten. Want ik weet het allemaal niet meer ?

@ttcx ik ben ook sinds vorige cyclus begonnen met ovulatie testen omdat ik ook niet wist wanneer mijn ei was... echt frustrerend hé die lange cyclussen

@lepris & belgogermano ja ik denk dat dit de beste optie is voor ons nu. Waneer begin je daarmee en moet dit op bepaalde uren van de dag ik weet hier eigelijk niet zoveel over ?

Ttcx, ik gebruik de testen van ClearBlue en die gebruik 1x epr dag, met ochtendurine. Deze geeft 2 opeenvolgende dagen een smiley aan en binnen de 24-48 uren na de eerste smiley krijg je je eisprong (ik voel die ook steeds).
Mijn vroegste eisprong heb ik ooit op dag 11 gehad, daarom ik te testen op dag 10 en dan den tot ik 2x een smiley heb gehad.

Ik heb deze maar 4 dagen per maand nodig, dan valt het goed mee (iets minder dan 8€ per maand). Ook geen gedoe met donker of lichtere streepjes. Gewoon "ja" of "nee"

Terug
Bovenaan