NOD Februari 2021

Ik begin ook op dag 10 met testen, maar meer omdat ik niet exact weet wanneer de eisprong is.
Ik gebruik de dipsticks van easy@home (via amazon) en die bevallen prima. In combinatie met de premom app is perfect, kun je makkelijk alles bijhouden en die berekent aan de hand van de test je LH piek. 

Vanmiddag toen ik naar de wc ging zag ik wat slijm in mijn ondergoed. En toen ik dit vast pakte was het doorzichtig een een beetje lijm achtig.
Ken je dat spul waarmee promotie producten in tijdschriften wordt geplakt? Zo zag het er ongeveer ook uit. En ik kon er ook een bolletje van maken. Iemand hier die dit ook eerder heeft gehad?

[quote quote=10399342]Vanmiddag toen ik naar de wc ging zag ik wat slijm in mijn ondergoed. En toen ik dit vast pakte was het doorzichtig een een beetje lijm achtig.Ken je dat spul waarmee promotie producten in tijdschriften wordt geplakt? Zo zag het er ongeveer ook uit. En ik kon er ook een bolletje van maken. Iemand hier die dit ook eerder heeft gehad?[/quote]
Cervixslijm? 

Over de lange cyclussen.. same here! Maar het gaat al iets de goede kant op (gelukkig) ze zijn nu gemiddeld 34 dagen. In ieder geval beter dan voor m'n 1e zwangerschap. Toen was echt een zooitje :/ sloeg gerust een paar maanden in t jaar over en ene keer korte en dan weer mega lange cyclus. Dat is nu gelukkig voorbij (klopt het af)

@Lepris zo ziet dat van mij er de afgelopen dagen ook uit! Alleen niet In mijn ondergoed maar bij het afvegen. (Heerlijk al die details)

Toevallig ben ik op dag 8 begonnen met ovu testen. Ik test altijd s avonds na het eten. En ik zit nu op cd 10 en had echt een knaltest. Dus dacht ik test ook even met CB maar die gaf geen smiley. Heel vreemd. Ben benieuwd hoe het er morgen uit ziet. Want volgens mijn “berekening” zou mijn ei pas dinsdag zijn.

Terug
Bovenaan