NOD Februari 2021

Hoi dames,
Ik schuif ook weer een maand mee.
1e kindje 10e ronde en mijn nod is 18 februari.
Ook had ik een vraagje voor degene die ovulatie testen gebruiken welk merk raden jullie aan?

@kellyM, gezellig dat je mee schrijft!

Ik gebruik de ovulatietesten van sensitest, die werken voor mij heel goed. Met die van clearblue vond ik nooit een smiley, dus het is echt even uitzoeken welke voor jou werken.

@KellyM, ligt een beetje aan je cyclus lengte.
Ik heb een cyclus van 28/29 dagen en een lf van 12. Mijn eisprong is meestal op dag 16 of 17 dus ik begin op dag 14 met testen. Ik doe ze dus puur voor de zekerheid zodat ik weet wanneer mijn eisprong is geweest.

Toen ik begon met testen, begon ik voor de zekerheid op cd10 om hem niet te missen. Wanneer je daarna ongeveer weet wanneer hij is, kun je je eerste testdag daarop aanpassen en iets later beginnen.

Oke ik heb zelf  het idee dat mijn eisprong steeds vroeg is ook omdat mijn cyclussen niet langer dan 25 dagen zijn dus hoop er met de ovulatie testen achter te komen

@Kelly, ik gebruik zelf de testen van de Etos, werken voor mij het best en duidelijkste. Ik heb een cyclus van 26 dagen, positieve test vaak op dag 11 en eisprong op dag 12. Begin op dag 9 of 10 met testen.
Verder hier dag 5 na mn eisprong, af en toe op verschillende plekken in mn buik wat steekjes. Maar leid hier verder niets uit af, gezien het nog zo vroeg is

Hallo dames!
Even een vraagje , zijn hier vrouwen die ook last hebben van pms/pmdd en antidepressiva gebruiken?
Ik heb 2 februari mijn nod 
Liefs ..

Verward... zou normaalgesproken vandaag opnieuw een smiley moeten krijgen en mijn eisprong hebben. Helaas geen smiley en niks gevoeld. Een maand zonder eisprong dan?

Terug
Bovenaan