NOD Februari 2021

Hè dromertje dat meen je niet. Wat ontzettend naar :( rottig einde van deze rollercoaster. Ik ben benieuwd of je menstruatie binnenkort dan gaat doorbreken. Hè wat had ik het je gegund :(

Oh silllb ook zo'n vervelend nieuws :( wat irritant dat je schoonzus vandaag komt. Ik kan me voorstellen dat ik daar heel verdrietig van zou worden.. kan dat niet verplaatst worden, of dat je partner naar haar gaat oid.. 

@zwangerYes ik hoorde tot de 1ste groep?
@sillasV @dromertje ik gun jullie zo hard een mooie test omdat jullie al zo lang moeten wachten en zoveel miskramen verder zijn?laat die menstruatie dan maar snel komen zodat jullie door kunnen?
@SPG hoe gaat het bij jou??
@lysette @gebruiker @kleinGeluk hoe gaat het bij jullie??

Hee dames, 
Zijn jullie ook al helemaal klaar met het wachten. Elke ochtend ga ik snel naar de wc zodat ik niet kan testen. Ik heb met mezelf afgesproken niet meer te testen tot de dag van me nod. Maar door de week heen bedenk ik me bij elk kwaaltje zou het deze keer raak zijn. Ik wil het los laten maar dat lukt nog niet echt. Ik moest even me hart luchten 

Hoi dames, 
Ik was even op de achtergrond gedoken. Heb wel meegelezen. 
ik heb vervelende berichtjes gelezen maar gelukkig ook mooie testen gezien. 
Zo bizar hoe iedereen hier in hetzelfde schuitje zit. Het wachten tot je kan gaan klussen, je eisprong vinden, klussen (hopend op de goede timing), het hele lange wachten en vervolgens blijdschap of toch vaak teleurgesteld worden als de test Omo wit is of de rode vlag buiten gehangen is. 

Ik zit inmiddels op cd 29 (gemiddeld is hij bij mij 34 dagen) met de ovulatietesten geen eisprong gevonden. Wel om de dag geklust. Gisteravond lichte steekjes, vanochtend meer richting krampen en bij afvegen bloedverlies. Is wat doorgedrupt vandaag en is nu bruine afscheiding. Hopelijk is dit een innestelingsbloeding. Van mijn vorige zwangerschap ken ik het innestelingsbloeding niet, ook twee maanden geleden bij de zwangerschap wat uit draaide op een mk ook niet. Maar ja iedere zwangerschap is anders. 

ooh wat spannend en tegelijkertijd ben ik deze maand veel nuchterder dan de andere maanden. 

Ik was wat stiller maar lees wel mee. Ik voelde me heel ontspannen deze LF. Veel te druk gehad om na te denken ook haha das een voordeel...

Nu merk ik dat de laatste dagen toch wat pittig worden met wachten. Verwacht mn MS dinsdag met een LF van 13 dagen zoals vorige maand.
Maandag en dinsdag ga ik sowieso niet testen vanwege een uitvaart en werkdag dus Of ik test a.s. zondag al of pas woensdag. Merk dat ik daar vandaag al 100x overna heb gedacht...
Wat is jullie ervaringen met early testen?

Heb af en toe was krampen in mn buik en dan denk ik gelijk dit is het begin van mn menstruatie. Dus probeer mezelf toch weer te beschermen voor een teleurstelling! Voel het meeste van de tijd helemaal niks bijzonders dus dat maakt me ook onzeker.. al voelde ik bij mn eerste behalve een krampje en een borststeekje ook helemaal niks..... mn hoofd neemt al langzaam weer een loopje met me.

Terug
Bovenaan