NOD Februari 2021

@Belgogermano misschien een korte LH piek dit keer en dat je eisprong al in de nacht is geweest?

Ik heb nooit mijn eisprong gevoeld, wel een dag wat buikpijn, maar de 'sprong' zelf niet. Misschien dat je het gewoon een keer niet hebt gevoeld?

Hee meiden,  Ik ben toch ook maar gestart met de ovulatietesten (sinds gisteren, CD 11). Ik heb die van CB gekocht, want dat waren de enige die niet uitverkocht waren gisteren haha! Zouden eigenlijk deze maand nog zonder de testen doen, maar ik wilde nu toch wel graag weten of mijn eisprong standaard op de 14e was of een hele andere dag. Ben benieuwd of ik een deze dagen een smiley te zien krijg. Vandaag CD 12 nog negatief. 
@BelgoGermano, kan hij niet nog komen dan deze week? CB geeft toch 2 dagen een smiley? Ik heb er de ballen verstand van hoor ?

Ik voel mijn eisprong ook echt nooit..
en heb nu en ook tijdens het zwanger worden van mijn eerste kindje wel vaker gehad dat ik maar 1 dag een smiley had.
Gisteren had ik ook een smiley.. ben benieuwd of ik straks weer een smiley heb bij het testen..

Hoe gaat het bij jullie mannen als ze moeten presteren onder “druk”? Die van mij heeft daar een beetje moeite mee merk ik..

Ik heb nu al twee dagen een positieve ovulatie test gehad, en ik heb al de hele dag een zeurderig gevoel in mijn onderbuik en onder rug. Dus ik ga er vanuit dat ik mijn ei ieder moment kan verwachten ?? mocht die vandaag springen dan is dat 4 dagen eerder ten opzichte van vorige cyclus yess we gaan de goeie kant op (en hopelijk blijft dat zo)

Ik voel hem denk ik ook niet hoor (mijn eisprong), want als ik me ga concenteren op wat ik voel is er altijd wel iets haha! En heel eerlijk, wij zijn nu in ronde 3 dus zo lang zijn we er nog niet bewust mee bezig. Al voelt het wel zo. 
@JuffieSu, mijn man kan eigenlijk altijd wel haha! En we proberen het sowieso wel ons best te blijven doen. Bij hem is het meer een kwestie van dat ik nu vanaf 1,5 week voor de ovulatie tegen hem zeg dat hij bijv. een keer niet mag omdat we het gisteren al gedaan hebben haha! Ik denk dat hij dat erger vindt. Niet dat we het elke dag doen hoor (absoluut niet). 
@Lepris, oh dat is mooi op tijd dan. Fijn :) 

Ik voel mijn ei ook nooit. En moet zeggen ben er ook nooit echt mee bezig geweest om die wel te voelen.
Verder gebruik ik ook geen ovulatie testen  
Mijn cyclus is 2 jaar lang altijd 26/27 dagen geweest. Nu de laatste 2 keer ineens 30/31 dus ga nu ook uit van een lange. Hebben het vanaf nu om de dag gedaan ? 

Ik meld me ook aan bij deze groep!
Ronde 3 voor 2e kindje. Afgelopen maand ei gevonden met CB op dag 18 en vandaag menstruatie doorgekomen op dag CD31.

NOD voor nu 24 feb.

Ik voel mn eisprong soms wel maar na het stoppen met de borstvoeding (4mnd) lijkt mn cyclus nu de laatste 2 maanden weer wat voorspelbaarder te worden dus dat is wel fijn. Ga deze maand ook weer met CB testen.

Hallo, mijn nod staat op 2 februari
En ik heb sinds 20.00 krampen. Zou het na de tweede keer raak geschoten zijn. Spannend, spannend. Hebben anderen krampen? Innesteling doe je werk maar!.

Terug
Bovenaan