NOD Februari 2021

Nou Kleine purk. Mijn NOD staat 2 dagen later (in de nacht van 3 op 4 verwacht ik hem) en ik heb ook van die (menstruatie achtige) krampen. Ben al gaan zoeken of het misschien met m'n ei te maken kon hebben want is toch wel erg snel na een eventuele bevruchting? Ei is rond donderdag gesprongen. Wanneer is jouw ei gesprongen denk je? Hoelang duurt het überhaupt dat een ei eventueel bevrucht raakt nadat gesprongen is?

Goeiemorgen dames, de bevruchting gebeurt direct na de eisprong. Dan daalt het af naar de baarmoeder. Dit duurt ongeveer 5 dagen. 7–12 dagen na de bevruchting is er de innesteling in je baarmoeder. Dat is dus ongeveer 2 dagen tot 1 week voor je nod. 
ik voel mijn eisprong altijd. Enkele uren een spannend gevoel in mijn buik, alsof er een elastiek rond gebonden is. De eisprong zelf voelt aan alsof die elastiek knapt. We zullen wel zien zeker? Binnen een goeie week kan ik (vroeg) gaan testen.

Na de laatste miskraam heb ik mn hele cyclus door momenten met lichte menstruatiekrampen en lage rugpijn. Volgens de gynaecoloog door hormoonveranderingen.

Bij mij betekenen krampjes dus niets ;) en zit op 4 dpo dus sowieso nog veeeeel te vroeg om iets te merken van een eventuele innesteling.

Ik zit nu op 7e dag na de eisprong. Gevoel dat BelgoGermano omschrijft herken ik ook. Ik voel 15 tot 30 minuten een heel strak gevoel in mn buik dat al maar strakker wordt en dan ineens wegebt. 
Sinds gister met vlagen erg misselijk. Vanmorgen wat last van mn buik, dit is echter ook weer weggetrokken. Nu af en toe wat stekend aanwezig. De misselijkheid echter is heel erg aanwezig met vlagen en bloedirritant. Heb deze maand behoorlijk wat moeite met loslaten en niet aan denken..
Maar op dpo 7 lijkt het me nog wat broeg om klachten ergens aan te linken.. we wachten het maar af, hopen dat het gauw dinsdag is!

Alyda, lijkt me idd nog wat vroeg, maar je weet nooit he!
SenK, bij mij ook steeds krampjes maar die hebben helaas ook niks te betekenen. 
Als ik een eisprong heb gehad, zit ik nu op DPO+2. Niks te melden, behalve héél veel witverlies.

Het lijkt erop dat mijn ovulatietesten weer wat op gaan lopen. 
Inmiddels wel dag 22, maar er is in ieder geval een stijging, dat is al heel wat. Zou betekenen dat we een cyclus van 38 dagen hebben. Had gehoopt dat deze toch wat korter werd met behulp van de teunisbloemolie. 

Terug
Bovenaan