NOD Februari 2021

Hier net zoals bij Senk, op de eerste dag van een positieve test en de dag erna (normaalgezien mijn ovulatie). Dat zou voldoende moeten zijn. 
lepris, als je morgen je eisprong hebt, woensdag, lijkt me zondag iets te veraf. Heb je je eisprong al gevoeld? Kan dir eventueel ook morgen zijn?
mij vraag ivm eisprong is eigenlijk fijne op het moment van je eisprong nog een positieve ovutest hebt.

Hey dames,
Ik ben even 2 weken offline geweest maar meld me hier weer. Op 09-01 een positieve test gehad en helaas op 13-01 een VMK. Daarom even offline geweest en alles verwerkt. Nu sinds 3 dagen geen bloedverlies meer dus op naar de volgende ronde. 
Heb geen idee hoe mijn cyclus gaat zijn of wanneer ik nu een eisprong kan verwachten. NOD dus nog onbekend maar lees wel al gezellig mee met jullie :)

Lepris, dan lijkt het me eerlijkgezegd een beetje laat. Het kan hoor, maar ideaal zou om de andere dag zijn. Dus zondag en gisteren dan. 
Smiley-x, wat hard. Hopelijk krijg je snel weer regelmaat en kan je naar voor kijken.

@belgogermano ik had vanmiddag nog weer een donkere streep op mijn ovulatie test. Wellicht ietsje lichter dan gisteren. Maar had vanmiddag na het plassen ook nog doorzichtig rekbaar slijm dus heb vriendlief maar even geappt dat we nog even sexy-time moesten hebben als die thuis was. En dat hebben we dus gedaan ?

Hallo allemaal,
Ik wil ook graag mee kletsen. Mijn nod is 2 februari. 1ste ronde clomid in totaal al meer dan een jaar bezig met ons 1ste kindje.
SPANNEND!!! 
ik heb wel super gevoelige borsten en soms een licht gevoel in mijn hoofd. Hopelijk zijn dit goede voortekenen!!

Lepris, als je gisterenavond je eisprong hebt gehad kan dat nog goed op tijd zijn geweest hoor!
lieske, welkom! Hoelang heeft het geduurd tussen jullie intakegesprek en de start van de behandeling? Wij hebben volgende week een eerste gesprek in het fertiliteitscentrum en ik heb geen idee van wat me te wachten staat.

Terug
Bovenaan