NOD Februari 2021

@dressuurmiep
Ik voel mn eisprong altijd dan heb ik eerst een zeurend gevoel en daarna gaat het over naar mega kramp stekend gevoel in mn eierstok. Altijd aan één kant met uitstraling maar mn benen liezen rug. Kan er soms niet van rechtop lopen en heb dan ook een hele harde buik. Duurt vaak een paar uur en dan ineens neemt t langzaam af en verdwijnt het. Dan issie gesprongen.

@mientjeeee mijn dochtertje is nu 15 maanden!
Je eiaprong kan soms best wat wisselen dat heb ik ook. Ovu. testen kunnen dan best helpen en vooral duidelijkheid geven.
Hoeveelste ronde zit je nu? Was je bij jouw eerste lang bezig met zwanger worden?

Lieske, bedankt voor de info!
voor de eersten hier begint het nu spannend te worden! Leuk, dan lijkt de tijd sneller voorbij te gaan.
hier op dpo 5. niks bijzonders, alleen last van vieze geurtjes deze ochtend.

dressuurmiep hoeveel dpo zit je? 
Ik zit tussen de 9 en 5 weet het niet precies maar gisteravond krampen en gevoel dat in ongesteld moest worden.
Vanmorgen was het allemaal weer weg.
Maar merk aan mezelf dat ik elke maand iets voel en denk zou het ? Zou het? 
Maar tot nu toe was het niks ☹
Dus of het nu wel wat betekend. Geen idee.

Poni, ik merk ook iedere maand wel iets. Ben dan eens gaan zoeken en gevonden dat de pms symptomen quasi dezelfde zijn als vroege zwangerschapstekenen. En deze kunnen al 10 dagen voor je nod beginnen. Daar schiet je dus ook niet veel mee op, al probeer ik er ook wel iedere maand iets in te lezen.

[quote quote=10401676]Ik lees dat er meer mama’s zijn met al 1 kindje? Hoe oud is jullie 1e kindje? Die van mij ruim 16 maanden nu?[/quote]
@Mientjeeee mijn dochter is nu ruim 18 maanden ?
Ik vind het wel spannend hoor ! Bij haar was ik gelijk al zwanger bij ronde 1. Nu zitten we in ronde 3.
Hopen dat het gelukt is deze maand ?

Liefs van Ik zit nu pas in de 1e ronde! Deze maand besloten om er weer voor te gaan, dus pas net begonnen? Doordat ik mijn dochtertje heel lang veel borstvoeding heb gegeven, kreeg ik pas 13 maanden na de bevalling mijn 1e menstruatie. Dus ik ben nu pas 4x ongesteld geweest sinds oktober jl.? Waarvan de ene keer na 35, toen 33 en tot slot na 29 dagen ongesteld. Dus nog wisselend. Ik was bij mijn dochtertje heel snel zwanger. Toen we er bij haar voor gingen, was ik al een tijdje gestopt met de pil om te 'ontpillen' en toen we het wilden was het gelijk raak... en jij?
Grappig dat iedereen op symptomen gaat letten. Achteraf wist ik bij mijn 1e meteen dat ik zwanger was. Op dat moment niet en pas toen ik positief testte, kon ik het verklaren maar onbewust dacht ik het al wel omdat ik echt extreem vermoeid en niet fit was. Op de 1 of andere manier heb ik het gevoel dat mocht ik nu weer zwanger raken, ik ook extreem moe ga zijn en ook dat krijg. Maarja.. misschien is een 2e zwangerschap wel heel anders?

Hier is t balen! Midden in m'n 'groene' week zoals wij t noemen en nu moet ik morgen voor een covid test :/ bleh niet handig! Sowieso wil je natuurlijk geen test doen voor covid laat staan het hebben, maar het nu gezellig maken is ook geen optie. Al is het natuurlijk wel zo dat stel dat ik t zou hebben, ik m'n man al lang besmet kan hebben. Maarja om dat risico nu als nog te nemen.. dan maar even wachten tot ik de uitslag heb. Morgen ochtend vroeg testen!

Terug
Bovenaan