NOD Februari 2021

@belgo
Ik ben eerst bij de gyneacoloog moeten komen en hier werd de diagnose pcos gestelt
Daarna nog een afwijkend uitstrijkje gehad waar ze biopten moesten nemen. Uiteindelijk een cin 1 uitslag dus nu geen behandeling nodig en over een jaar een controle uitstrijkje. Ik ben voor het eerst op 5 november 2020 bij de gyneacoloog moeten komen en ben deze maand al kunnen starten met de eerste ronde clomid ondanks de vertraging van het uitstrijkje. Dus dat ging heel snel!! Ik loop wel bij de ferilliteitsarts in het ziekenhuis. 
Spannend hoor je eerste afspraak! Heel veel succes! Hier even ongevraagd advies maar heeft mij erg geholpen, schrijf al je vragen op een briefje en neem dat mee. Ik vergeet de helft van de vragen altijd door de spanning en eenmaal thuis denk ik dan sh*t had dat en dat nog willen vragen. 

Haai allemaal,
Graag schrijf ik ook mee.:)
Vorige maand ineens een lange cyclus van 33 dagen dus toch maar begonnen met ovulatietesten. Afgelopen zondag een positieve ovulatietest in handen. 
Het gekke was wel dat ik het vruchtbaarslijm 2 dagen later pas kreeg. Toen voor de zekerheid nogmaals een test gedaan maar geen lh-piek te zien. 
Nu nog "geduldig" 2 weken wachten ;) ?
Nod verwacht ik op 7 of 8 februari en het is ronde 3 voor een 2e kindje ?
Heel veel succes allemaal met het wachten! 

Ohw @jessiicaB dan lopen wij gelijk! Met alles!
Ik zit ook op het wacht bankje en mijn NOD is aangepast naar 7/8 februari. Ook 3e ronde en ook 2e kindje.

Ik ben blij dat ik het de komende dagen best druk heb op het werk, want dat wachtbankje.. verschrikkelijk!!

Ik weet niet zeker wanneer mijn NOD is omwille van onregelmatige cyclus. Maar ik denk dat het 3 februari is. We gaan voor ons 1e kindje en zijn bezig vanaf april 2020.

@JuffieSu wat toevallig! 
Nou he verschrikkelijk dat wachten ?
Elke keer denk ik nu ga ik wachten tot mijn nod met testen maar ik denk dat ik mij toch niet in kan houden en volgende week donderdag een early test doe ?
Oh fijn dat je het druk hebt zodat je wat afleiding hebt.
Ik heb het gelukkig ook deze week wat drukker haha
Hoe oud is jouw 1e kindje ?

Bedankt voor jullie reacties! Wat spannend allemaal toch weer he. Ik heb echt geen idee of ik nou mijn eisprong heb gehad of niet... ik denk uiteindelijk afgelopen maandag/dinsdag maar ik kan mijn lichaam deze cyclus even niet volgen? dat was op CD 14-15, maar de afgelopen 2 cyclussen had ik mijn eisprong op resp. CD 19 en 15. We hebben nu gewoon nog even om de dag seks om de kans te vergroten. Als het deze ronde niet raak is, ga ik toch maar even ovulatietesten gebruiken. 
Ik lees dat er meer mama's zijn met al 1 kindje? Hoe oud is jullie 1e kindje? Die van mij ruim 16 maanden nu?

Het lijkt erop dat ik mijn eisprong ook heb gehad, dus gaan ook plaats nemen op het wachtbankje :).
NOD is nu hooguit 2 dagen eerder, maar laat hem maar even op de 12e staan.
Het was helaas niet echt een knaltest, maar wel duidelijk hoog.
Heb nu overigens wel een enorm zeurderig gevoel in mijn onderbuik, herkent iemand dat?

Terug
Bovenaan