NOD Februari 2021

@dromertje idd achteraf denk ik dat ook altijd ? maar is gewoon sterker dan jezelf he! Kan dus wel innesteling geweest zijn dan rond 7/2... ik dacht dat vanaf de innesteling de aanmaak van HCG begint en dan om de 2 dagen verdubbeld dus misschien idd nog net wat te vroeg, ik duim ?

@annekeDBo hier zou je die extra echo pas krijgen als je half jaartje hebt geprobeerd misschien dat het bij jou anders is ivm je geschiedenis met afwijkende cellen? Fijn in ieder geval dat alles er goed uit zag?

Geen idee eigenlijk, ze stelde het zelf voor om even te kijken, gewoon om te zien of baarmoeder en eierstokken enzo er "normaal" uitzagen... 
Ik vermoed dat jullie allemaal in Nederland wonen, ik in België misschien dus ergens sowieso wel wat verschilletjes.
Ik moet mezelf ook al bedwingen om niet es een testje te doen, maar is nog vroeg natuurlijk en ik heb er ook geen in huis (gelukkig maar) hahaha
Ik heb enkel nog ovu-testen liggen en las daar ook al wat dingetjes over, dat die paar dagen voor je NOD ook zwangerschap kunnen herkennen maar ik zal me daar maar niet aan wagen :)

@SanneBeau en AnneDBo
ja dat is altijd achteraf haha Maarja we wachten het maar gewoon even af ☺️ 
Voor jou veel succes AnneDBo 1ste ronde toch?
en SanneBeau hopelijk krijg jij ook snel een positieve test in handen? Wanneer is jou nod? 

@dromertje vandaag is mijn NOD. Maar de menstruatie is tot nu toe uitgebleven (ondanks de krampen en naar gevoel) en de test was negatief. Morgen nogmaals proberen..

Hmm...voor iedereen nog spannend! Welke test heb je gebruikt en hoe zeker ben je van je NOD?... voelen julie eisprong of gebruiken julie Ovu-testen/temperaturen...?

Ik gebruik kruitvat 2v5 lees je veel over op dit forum. En mijn nod is altijd 26/27 dagen al zolang ik gestopt ben met de pil.  En dat is in mei 2 jaar. In die tijd zwanger geweest maar dat zijn miskramen geworden. Heb 2-3 maanden ovulatie testen gebruikt maar ben ik mee gestopt. Mijn eisprong voel ik wel en merk ik aan de afscheiding. Gek praatje maar is zo. 

Terug
Bovenaan