NOD Februari 2021

Heb de CB test en sensitest gebruikt. Hetzelfde voor de ovulatietesten.

Ben wel zeker van mijn nod normaal gezien. Door clomid kan het schommelen heb ik me laten vertellen. Dat geloof ik ook wel. Dus denk dat ik het gewoon later wordt

Hoi allemaal,

sorry voor mijn afwezigheid de laatste dagen. Ik moest even wat afstand nemen. Ik ben super blij voor de Dames met een positieve test en gun het jullie allemaal van harte. Maar het maakt me ook onzeker over waarom het bij mij niet lukt en verlies de hoop een beetje merk ik. Het is pas de derde ronde dus ik weet dat ik niet zo moet denken en voel me schuldig om mij gedachte want er zijn vrouwen die veel langer bezig zijn. Nogmaals ik gun iedereen een positieve test maar het doet ergens wel pijn. Ik denk dat een van mijn redenen voor de onzekerheid ook is dat ik vroeger veel in het ziekenhuis heb gelopen om andere redenen (wil hier liever niet te ver op ingaan) maar ben zo bang dat dit de kans kleiner maakt voor mij en kan die gedachtes niet uit mijn hoofd krijgen. Ik zit nu op 5dpo dus ben benieuwd of ik iets ga voelen of merken. Heb besloten pas te testen als ik meer dan 4 dagen over tijd ben want ik mezelf niet teleurstellen met een negatieve test. Volgende week zondag (21e) is mijn nod.

Een vraagje : moet je bij je innesteling bloedverlies hebben of kan je ook zwanger zijn zonder eventueel bloedverlies ?
Hoe is het met iedereen? Vanaf nu ga ik weer proberen te reageren op iedereen. Voor de zwangere dames gefeliciteerd het is jullie zo gegund ! En voor de mensen op de wachtbankje hou vol , geef de hoop niet op! Voor de mensen tijdens de ongesteldheid / begin cyclus nieuwe ronde nieuwe kansen blijf hoop houden! Voor de mensen tijdens de ovulatie probeer het gezellig te maken maar ook tijd met je partner te nemen zonder de focus op een baby (makkelijker gezegd dan gedaan , I know ) 
voor de nieuwe Dames welkom! Volgens mij ben ik niemand vergeten?

@Kinderwens welkom terug ? 
Ze zeggen dat het 1 jaar kan duren voor je zwanger bent. En je zit nog maar in ronde 3, voor jou duurt het waarschijnlijk al heel lang. Maar het kan nog wel 9 maanden of langer duren ☺️ Maak je eigen er niet te druk om. Weet natuurlijk niet je verleden met het ziekenhuis maar als dat eventueel in de weg kan zitten voor je kinderwens zou je daar misschien met het ziekenhuis over kunnen contacteren ☺️. Verder hoef je geen bloedverlies te hebben bij een innesteling, het kan wel natuurlijk ☺️ 
Fijn dat je weer terug bent van weggeweest ? hopelijk kunnen we elkaar advies blijven geven en elkaar aanmoedigen om de moed niet op te geven.

groetjes dromertje

@kinderwens je zit pas in ronde 3 dat is echt nog maar heel kort dus ik zou me zeker voor nu nog geen zorgen maken?maar ik snap je wel hoor elke maand langer wachten is er natuurlijk 1 teveel?

Inderdaad, een bloeding heb je zeker niet altijd bij het innestelen, ik had het bij 2 van de 5 zwangerschappen wel (ik heb ook 2 x MK gehad in het verleden). Toen ik dat bloedverlies had was dat echt wel héél weinig, bruinverlies eigenlijk en ik herinner me ook goed dat dat maar 1 of 2 dagen voor mijn NOD was toen... ik dacht toen dus dat ik mijn maandstonden ging krijgen ;) 
Het is altijd teleurstellend als je negatief test en sowieso wordt dat steeds zwaarder hoe langer het duurt, klopt natuurlijk dat je "er niet teveel mee bezig mag zijn" maar dat is echt nie makkelijk, eens je ervoor gaat blijft dat altijd wel in je hoofd zitten he...

Hee Kinderwens je hoeft je helemaal niet te verontschuldigen voor je afwezigheid hoor. Je moet vooral doen waar je zelf behoefte aan hebt. Ik kan me heel erg inleven in je gevoel. Het eigen gemis (zelfs als je net begonnen bent, hier namelijk ook zo een) hoeft niet haaks te staan op het geluk van een ander, maar doet soms wel pijn.  M.b.t. je vraag; je hoeft niet per se een innestelingsbloeding te krijgen hoor. Meer mensen hebben het niet dan wel (heb ik gelezen). 

@gebruiker042 welkom ik zet je op de lijst succes deze ronde?is het je 1ste kindje? Weet je waarom het bij jullie langer duurt??
Ik zie een lege regel op het lijstje wie is er weg??

Terug
Bovenaan