NOD Februari 2021

@kinderwens ik had ook geen innesteling bloeding. Dus geen bloeding hoeft niet te betekenen dat je er geen innesteling is

Ik ben nieuw hier! ?Hoop voor iedereen dat het raak is deze ronde.
Wij gaan voor ronde 5, vanaf deze maand wat bewuster met de eisprong bezig geweest.. we zijn benieuwd.

Gefeliciteerd aan alle dames die zwanger zijn en success aan degenen die wachten op een positieve test!? Mijn NOD is 14 februari, nog even heel spannend dus... In vergelijking met vorige maanden heb ik nu zo goed als geen klachten (alleen heel erg moe) weet niet of dit positief of negatief is maar we zullen het zien.

Wat een drukte vandaag!Welkom nieuwe meiden!Kinderwens logisch hoor. Zit je toch al ruim 2 maanden in de hoop en vrees.. ik had bij mijn zwangerschappen geen innesteling bloedingenOp zich verder een goed idee hoor 4 dagen na je nod testen.

Hoi!

Ik sluit me graag aan. Mijn nod is op vrijdag 19 februari. We zijn nu in ronde 5 voor ons (hopelijk) tweede kindje.
Mijn zoontje is geboren met een keizersnede. Ik ben ergens bang dat het daardoor minder snel lukt. Heeft iemand daar ervaringen mee?

@kleingeluk welkom ik zet je op de lijst succes deze ronde??waarom denk je dat de keizersnede schade heeft aangericht als ik vragen mag??

Dromertje, als ik het van een afstand bekijk weet ik ergens ook wel dat 3 rondes nog heel kort is. De tijd lijkt alleen zo sloom te gaan. Denk dat iedereen hier daar wel ervaring mee heeft. Bang dat mijn lichaam me in de steek laat. Er zijn nu nog geen lichamelijke klachten waardoor ik alarm wil slaan bij de arts en mijn cyclus is oké. Baal alleen wel dat ze nooit eerder onderzoek er naar hebben gedaan omdat er toen wel sprake kon zijn van verminderde vruchtbaarheid. Ik was nog vrij jong toen en heb er nooit echt bij stil gestaan op dat moment. Super dom achteraf. Dankjewel voor je lieve woorden! Fijn om te weten dat je geen innesteling bloeding hoeft te hebben om toch zwanger te zijn. Je hoort er veel verschillende verhalen over. Hoe gaat het met jou ? Inderdaad fijn dat we hier verhalen kunnen delen en elkaar een beetje positief kunnen houden!

Terug
Bovenaan