NOD Februari 2021

@FloorElvira geen idee eigenlijk. Ik heb wel eens gelezen dat een keizersnede invloed kan hebben op een volgende zwangerschap. Bij mijn zoontje was ik vrij snel zwanger, nu duurt het wat langer. Dat is helemaal niet erg, maar het maakt me wel wat onzeker. Hopelijk is het deze rond gelukt :)

FloorElvira , dankjewel voor je bemoedigende woorden. Het is fijn ook van iemand anders te horen dat ik me (nog) geen zorgen hoef te maken. Klopt iedere maand is er eentje te veel. Als de wens zo groot is als bij ons allen dan wil je het liefste vandaag als morgen een baby in je armen. Alles oké bij jou ??
AnnekeDBo, fijn om jou ervaring hierin te horen. Geeft me wel iets meer hoop over deze ronde. Klopt als je er eenmaal bezig bent dan is het logisch dat het moeilijk uit je hoeft te krijgen is.
JessieJM, het gemis is zo groot. Ik heb altijd al een grote kinderwens gehad. Ben nu met de juiste partner en het is nu ook echt de juiste tijd voor ons. Als je moeders met kinderen in de supermarkt ziet , of een zwangere vrouw ziet staan bij de bushalte krijg ik onbewust een jaloers gevoel. Vind het vreselijk me zo te voelen want ik gun het andere zo erg. Maar de wens en de hoop overheerst op zo'n moment.
Lepris, bedankt voor je antwoord , goed om te weten☺️ Hoe is het met jou ?

zwanger yes , twee maanden zijn normaal niet zo lang maar als het om zwanger worden gaat duurt wachten een eeuwigheid. Ja alleen is het de vraag of ik het volhoud om zo lang te wachten . Maar ik ga mijn best doen ☺️

Klein geluk , welkom!? ik heb geen ervaring met keizersnede omdat ik nu zwanger probeer te worden van de eerste , ik hoop dat iemand je hier mee kan helpen ☺️ We zitten samen op het wachtbankje mijn nod is 2 dagen laten (21e) 

@Kinderwens
op jongere leeftijd ben je daar inderdaad nog niet mee bezig, hoop voor je dat jullie wens snel in vervulling mag gaan? en anders gewoon even het ziekenhuis bellen☺️ 
Hier alles goed zondag mijn nod vandaag helaas een negatieve test dus even afwachten nog. Heb het idee dat m'n lichaam me goed in de maling neem de afgelopen maanden. In mei 2 jaar bezig dus bij ons is het ook zo ontzettend welkom een kleintje ? vooral heel frustrerend omdat wij wel naar het ziekenhuis zijn geweest en dus alles in orde is bij ons ook de chromosomentests. Dus dat maak het zo lastig.
ben ook een poos actief geweest op dit forum maar dat werd me toen ook een beetje teveel dus een poos laten rusten en nu weer lekker actief hier. Zo fijn met de meiden van hier dat je het er over kan hebben en dat je kan delen hoe je je eigen voelt ☺️

@SanneBeau
ik duimen voor je ? zou het zo leuk vinden voor je! Hopelijk blijft die menstruatie weg. Spannend morgenochtend, laat je het weten hoe de test was?☺️

Dromertje, amai 2 jaar is echt al lang! Zoals meerdere mensen hier lees ik... voor mijn dochter destijds duurde het ook een jaar, de twaalfde ronde toen we net afspraak hadden in ziekenhuis om onderzoeken te starten testte ik positief! Het (nog lege) potje dat klaarstond om het sperma binnen te brengen vloog daar nogal ?? Was echt een ZALIG moment!
Bij mijn 2de was het dan weer de 1ste ronde al gelijk raak! Zo zie je maar dat het enorm verschilt! 
Een kinderwens is zo intens en vooral dat wachten is vreselijk he! 
Wat het zwanger worden na keizersnede betreft hoorde ik vroeger van een vriendin (zelf geen keizersnede gehad) dat het soms wat moeilijker is omdat er kans bestaat op verklevingen, littekenvorming...maar ondertussen heeft ook zij 3 schattige kids (en ook 3 keizersnedes) dus komt zeker goed! 
Ik hoop hier voor iedereen ASAP een positieve test!! ?

@AnnekeDBo ja in mei 2 jaar. Wachten is echt shit vooral omdat alles goed is bij is. Eerder zwanger geweest alleen zijn miskramen geworden. Vorig jaar oktober naar de gynaecoloog geweest en inwendig onderzoek gehad. Baarmoeder eierstokken alles was perfect. Bloed laten prikken samen met mijn partner chomosoononderzoek eind december uitslag van gehad.. was ook perfect. Alleen bij mijn vriend is het dus niet onderzocht. Want dat was niet nodig volgens de gynaecoloog omdat het al meerdere keren is gelukt. En dus geen reden voor paniek 
stoot mij wel een beetje tegen het hoofd op het moment. En wil gewoon dat dat dus onderzocht word. Dus ga volgende week zeker bellen over hoe en wat nu.
Iedereen in mijn kringetje word zwanger of weer zwanger. Ben de enige van mijn vriendinnen die nog geen kinderen heb. Super blij voor hun natuurlijk. Maar zo oneerlijk dat het bij ons allemaal zo lang duurt

Ja dat begrijp ik heel goed!! ? ik had zelf ook 2 miskramen en de gynaecoloog verzekerde me dat dit een beslissing van de natuur was, ik ervan uit moest gaan dat het beebje niet "ok" was en mijn lichaam dat heeft afgestoten, maar ik er niks meer moest achter zoeken, ik heb toen vreselijk veel verdriet gehad maar anderzijds hielpen haar woorden me wel om het te plaatsen...
Ik weet niet hoe vaak het bij jullie al mis ging en of het sperma hier al dan niet een rol bij kan spelen, maar zoals je zegt zou ik dat zeker opnieuw bevragen! 

Terug
Bovenaan