NOD Februari 2021

@Dressuurmiep: Gefeliciteerd!!

@allemaal: ik lees wel regelmatig mee, ben alleen niet zo actief met reageren.
Ik voel zelf nog helemaal geen bijzonderheden, mijn NOD is ook een vraagteken omdat mijn cyclus niet heel regelmatig is (tussen 26-37 dagen zelfs het laatste half jaar). Dus mijn NOD op het gemiddelde daarvan gezet en wil eind vd week nog een ‘early’ test doen..

Hi allemaal, gefeliciteerd voor de zwangere die ik in het andete topic nog niet gefeliciteerd had!

Hier even een update; 7dpo. Voel nog niet veel anders dan anders. Vorige maand voelde ik heeel veel en vanalles en nog wat, wat net zo goed menstruatie kon zijn en dat was het ook. Nu voel ik niks van dat alles behalve vermoeidheid en moodswings maar ook dat is niet ongewoon en deze maand (wat wel nieuw is) heb ik het na mn eisprong echt steeds warm gehad....

Ik kan me nog vrij relaxt houden en dat is fijn!
Ik vroeg me af wie van jullie heeft goede ervaringen met early testen? Ik heb er nog 1 liggen van etos merk omdat kruidvat 2v5 steeds uitverkocht is hier... maar hoor veel wisselende verhalen over early testen. Als ik voor mn NOD ga testen is dat sowieso pas 1 dag er voor want ik werk de andere dagen en wil niet testen smorgens voor mn werk. Dus ben benieuwd naar jullie ervaringen..

Liefs!

@Dressuurmiep, Gefeliciteerd?!
Hier op het wachtbankje, voel van alles maar je wilt ook van alles voelen natuurlijk?! 
Heel spannend allemaal.....
Succes voor alle andere die ook op het wachtbankje zitten. 

@dressuurmiep super fijn dat je toch een positieve test in handen hebt!!!! Gefeliciteerd ?

Voor degene die een foto willen uploaden kan ook via https://nl.imgbb.com

Hoi allemaal, ik kom even binnen vallen bij jullie!
Ik was vergeten hoe onzeker deze periode voelde en hoe fijn het is om hier je verhaal te kunnen doen!

Ik zou eigenlijk 13/14 feb ongesteld moeten worden, maar tot op heden nog niks.
Gisteren een ovulatie test en zwangerschap test gedaan. Zwangerschap test was Omo wit, ovulatie test heel licht streepje. (Ooit gelezen dat ovulatie testen ook reageren op een zwangerschap)
Mocht er vandaag niks komen, dan ga ik morgen weer testen.

Ik ga nu even terug om al jullie berichten te lezen.

Mama van 2 jongens 4 en 2 jaar oud.

@FloorElvira: tweede kindje en dan was dit tus tegen alle verwachting in de eerste ronde.. 
@mientjeee: jaa september 2019 bedoel ik indd! Wat super leuk dat we voor de tweede keer gelijk zwanger zijn! 

Terug
Bovenaan