NOD februari 2022

Mag ik ook nog worden toegevoegd? Mijn nod is nog niet toegevoegd namelijk en de mensen na mij wel?
Ik gok rond 24 februari .  De ovulatie testen moeten mijn exacte nod nog vaststellen 
 
Hoi Dames, ook weer even een fatsoenlijke reactie op alles wat de afgelopen tijd gemeld is. Wij zitten zelf tegen een verhuizing aan, dus af en toe is het iets te druk. Sorry als ik iets mis, maar ik probeer alles bij te houden en in ieder geval te lezen ? Zelf nog een weekje wachten en dan weet ik meer!
@ LineLine superfijn dat dat je behandeling aanslaat! Hopelijk levert dit meteen wat moois op ?
@IsaV wat frustrerend dat er dan niets uit de onderzoeken komt. Hopelijk gaat de praktijk nu snel voor je meewerken!
@Nicollee Hihi jaa ovulatie testen kunnen natuurlijk wel helpen iets meer duidelijkheid te krijgen. Hopelijk iets korter en kan ik je NOD nog een keer wat dagen naar voren zetten ? 
@maedsche Ik snap wel dat het plannen onhandig kan zijn. Ik merkte zelf dat als we de 10 tot 20ste dag om de dag seks hadden ik er geen reet meer aanvond. Dat werkte voor mij totaal niet. Dus ik vind het fijn dat we dan de ovulatie testen hebben, dan kan ik er zelf wat meer voor gaan. Mijn man heeft wel de zin om vaker te gaan, dus het enige wat ik hoef te doen is maar duidelijk maken dat ik wil ? Ook ga ik hem gewoon een ovulatie test laten zien, lekker enthousiast: kijk wel een streepje, maar nog niet donker genoeg ?
@Lis- Hopelijk heb ik me de dingen niet ingebeeld, nog een weekje wachten voor ik ga testen? Jij nu ook succes in je wachtweken!
@Yolaana hahah vragen of je man je wil vullen. Ik vind het een goeie! Wel vervelend dat je nu rond je positieve test niet lekker was, hopelijk toch een goede uitkomst. Je NOD heb ik aangepast!
@Idem volgens mij heb je zo prima timing gehad! Inderdaad heb je wel een paar dagen na het klussen om je ovulatie te krijgen en nog de avond van je positieve test! Nu duimen? Hopelijk betekent de gespannen buik alleen maar goeds!
@hartjefeb Superfijn dat je het los hebt kunnen laten en het zo'n mooi resultaat heeft gegeven? Heb je nog de gouden tip voor ons dames die nog moeten leren loslater ? Succes bij je echo! Hopelijk alles goed en een gezonde zwangerschap voor nog 7.5 maanden ?
Voor alle dames, we duimen door?
 
Frasseke het blijft lastig ik heb ovulatietest gedaan daarna heb ik het losgelaten alleen op de dag van de positieve ovulatietest was mijn man niet fit wij hebben dat weekend en maandag gedaan en meer niet en toen losgelaten en blijkbaar heeft hij goede zwemmers gehad omdat ze 3 dagen hebben moeten overleven??.het is heel moeilijk om.het los te laten maar zoek afleiding ga vooral niet eerder testen dan je nod dat heeft niet veel zin.
 
@Frasseke succes met de verhuizing! Je hebt wel lekker afleiding als je druk bent. Normaal kan ik het de eerste week wel goed loslaten, maar deze keer echt totaal niet! Hoop voor iedereen zo hard dat het raak is ? ik tel echt de dagen af tot 5 februari!
 
Succes met de verhuizing en bedankt voor het aanpassen! Ik ben op dit moment gezond zenuwachtig. Heb er echt een goed gevoel over. Ik zal wel weer flink teleurgesteld zijn als het niet lukt deze maand, maar ik zit zo lekker in m'n vel nu dat ik er toch even dubbel van wil genieten.. ☺️
 
Succes met verhuizing en je hebt mooi veel afleiding! 


gisteravond begon mijn opgeblazen gevoel in krampjes en onderrug beetje stijf. Ergens heb ik goede hoop. ? moet nog weekje wachten en vannacht nauwelijks geslapen haha maar na dagje werken slaap ik vanavond vast weer goed .
succes bij de rest die ook moeten wachten ? 
 
Sinds gisteren mensturatie gevoel en vandaag een beetje roze afscheiding. Ik vrees ervoor ? Roze afscheiding betekende voor mij de laatste maanden slecht nieuws...
 
Terug
Bovenaan