NOD februari 2022

Hoi ladies,
 
Hier nog kleine week te gaan. Voel wel veel knijpjes gevoel in mn buik (geen menstruatiekramp) en 1 gevoelige borst (das gek dat niet beide zijn) en beetje opgezette buik. Ik heb goed gevoel over aangezien ik al aantal dagen heb en witte doorzichtige afscheiding. Heb stiekem wel early test gedaan donderdag maar was negatief en is ook te vroeg ? ik kan niet wachten totdat t volgende week om is en dan ff early test doen ? ohja gekke vraag met testen... plassen jullie eerst in n potje voordat je teststaaf erin doet? want k plas perongeluk te snel over mn halve stick heen wat eigenlijk volgens mij niet mag. ?
 
@frasseke pff niet fijn! Ik duim voor je dat er niks doorbreekt en het wel goed nieuws is!
@lis- ik plas ook altijd eerst in een papieren wegwerpbekertje om dezelfde reden. Als ik rechtstreeks plas dan plas ik de halve stick onder én ik plas op mn hand.
 
Hey dames! Ik heb het erg druk gehad dus heb weinig laten horen.. heb het een beetje doorgelezen en ik ben benieuwd voor de dames die binnenkort hun NOD hebben!

@Frasseke ik hoop voor jou dat je ongesteldheid niet doorkomt :(

Ik heb het gisterenavond gezellig gemaakt met mijn man? ik weet helaas niet precies mijn NOD. Mijn eerste ongesteldheid na de pil kwam na 36 dagen. Heb nu wel last van servix-slijm dus ik ben benieuwd... We proberen wat langer door te oefenen voor als mijn cyclus weer langer duurt. Heb wel deze week last gehad van bruine afscheiding. Een van jullie ook last gehad toen je stopte met de pil dat je lange tijd last had van bruine afscheiding en buikpijn? Echt vervelend..

Hopelijk snel allemaal positieve testen???
 
Hoi Dames,
Dankjullie voor het duimen. Helaas toch echt rode duivels deze morgen ? Ik blijf nog wel lekker even in februari hangen en mijn NOD gaat naar de 26ste! Hopelijk is ronde 8 onze ronde!
 
@idem das goede tip! bedankt ? Dat ga k ook doen: handig en makkelijk en wegwerp-iets? geen geknoei haha
@frasseke ah nee das flink balen ? hopelijk jullie 8e ronde,jullie geluksronde! ? 
 
Hoi hoi!
Heb even zitten twijfelen of ik weer mee zou doen op een forum. Maar lijkt me toch weer hartstikke leuk. Heb hier in 2013/2014 ook gezeten.
Hier ook verhaal in het kort;
In 2014 eindelijk zwanger van ons icsi wondertje, een dochter. Zij werd met 25 weken geboren met een gewicht van 511gr. Heftige periode gehad. Inmiddels 7 jaar oud en onwijs trots op haar.
In 2016 na 8 weken een miskraam gehad. 
Mijn leven in 2020 compleet omgegooid, andere baan gezocht en 32 kilo (bewust) afgevallen. 
Ik heb afgelopen week een terugplaatsing gehad en zit in mijn wachtweek, aanstaande vrijdag mijn nod! Heb er super veel zin in en ik babbel mooi even mee!
 
@frasseke o nee, wat balen!! ☹
@lindamam hopenlijk is het deze rond weer raak ? 
@bellabori slim dat jullie het wat langer gezellig maken. Hopenlijk zit je gevoel goed met het servixslijm en de eisprong en is het raak! Ik heb geen ervaring met bruine afscheiding na het stoppen met de pil.
@bosbesje wat goed dat je zo veel bent afgevallen! Ik duim met je mee dat het snel raak mag zijn! ?
Hier verder eigenlijk niks te melden. Nog een week tot m'n NOD en voel me gewoon prima, nergens last van dus we gaan het zien!
 
Terug
Bovenaan