NOD februari 2022

Nou Frasseke ik begrijp het goed hoor! Je voelt van alles en hoopt op een zwangerschap. Vind die wachtweken echt frustrerend!

Ik moet zeggen dat ik het ‘plannen’ echt frustrerend vind... zo gaat het spontane er echt vanaf. We hebben sowieso nooit zo vaak seks gehad (kwaliteit boven kwantiteit, haha) maar goed, rond de eisprong moet er natuurlijk wel wat gebeuren. Ik haat het alleen dat ik m’n man elke keer een seintje moet geven - en het is een man, dus met vage hints belanden we niet in bed ?
Hoe doen jullie dat? Hoe houden jullie het leuk?
 
Hoi ladies
heel begrijpelijk dat wachtenweken zo lang duren en dat je constant op je lichaam let. Elke steekje/kramp voel je. Ik probeer ook meer los te laten al is dat niet makkelijk. 
Ik probeer zoveel mogelijk afleiding te zoeken ( winkelen, in huis rommelen, afspreken ergens of wat voor hobbys dan ook) en natuurlijk denk ik er bijna dagelijks aan dat kan ik niet voorkomen. En met jullie kan ik tenminste meer over hebben want wil geen druk leggen op mn man. Al denkt hij er nuchter over. Mijn man en ik spreken niets af wanneer we gezellig gaan maken? we voelen t zelf aan wanneer we zin hebben. (Lichaamstaal ?)


@frasseke de symptomen lijkt me goed teken dat je lichaam iig bezig is door de hormonen. Laat je niet gek maken.
laten we hopen dat we mooi nieuws krijgen voor ons allen! ? 
 
Ik vraag als m'n ovulatie in de buurt komt of hij me wil vullen.. ? Nu wist ik niet wanneer m'n ovulatie zou kunnen komen, of dat hij al geweest was en was ik niet lekker toen ik eindelijk een positieve ovulatie test had. Toen kwam t een beetje uit onverwachte hoek (ook voor mij) en lukte het beduidend slechter.. Vanochtend herkansing en gelukkig wel gelukt.
Afleiding vind ik ook een dingetje. Als ik aan het werk ben lukt het wel. Dan doe ik express taken oppakken waarvan ik weet dat ik er even zoet mee ben (kan gelukkig met mijn baan). Thuis vind ik het wel heel lastig. Ik probeer nu steeds goede series te zoeken op Netflix en van m'n vriend heb ik nu ook een game gekregen met een sterk verhaallijn, wat me dan gelukkig ook wel bezig houd. Maar ik merk wel dat ik buiten die uurtjes soms mezelf echt gek kan maken.
 
Hallo dames,
Alles even teruggelezen. Deze week heb ik het heel erg druk op mijn werk gehad en dit was juist onze vruchtbare week. We hebben het minder vaak gedaan dan ik eigenlijk had gewild, maar als je tot 11 uur doorwerkt savonds dan wil je gewoon slapen soms haha.
Gisteren een knal positieve ovulatietest, dus gisteravond hebben we het gezellig gemaakt. Vanochtend voelde ik steekjes aan de zijkant dus verwacht dat dat mijn eisprong is. Hopen dat de timing goed was en voor de zekerheid maken we het vanavond ook nog gezellig ?
En dan begint het wachten weer, vind de eerste week altijd nog wel goed te doen, maar de tweede week als je vanalles voelt en bij alles denkt 'zou het' dan duurt het zo lang. 
 
@Idem wij hebben het de laatste keer ook maar 2x gedaan op zaterdag en maandag en donderdg was mijn eisprong en ik ben nu 4 weken zwanger had het ook nooit verwacht! hoop dat het bij jou positief uitpakt duim voor je!
 
@hartjefeb wow dus die hebben 3 dagen overleefd voor de eisprong. Das mooi om te horen ?? gefeliciteerd met je zwangerschap!!
we hebben afgelopen week veel geklust (4x om de dag)en komende dagen hopelijk ook nog paar x en mn wachtweken zijn al begonnen ? hopelijk dit x wel nornale eisprong en wat normale cyclus. vandaag mooi op pad ter afleiding?
@idem hopelijk is bij jullie raak! Mooi dat je eisprong duidelijk was ?
 
@Lis ja ik stond er ook van te kijken hoor, de andere keren deden wij het ook om de dag en deze maand heb ik het totaal los gelaten en inderdaad goede zwemmers geweest hahahah. ik zit nu wel in afwachting tot mijn 1e echo het was in juli mis gegaan op de dag van de echo dus ben wel bang. ik ga morgen een cb doen met een weken idicatie ben heel benieuwd!!
 
Terug
Bovenaan