NOD februari 2022

@hartjefeb
ohjee ja snap dat t dan extra spannend is... wanneer heb je eerste echo? Ik hoop dat alles goed gaat voor jullie! En morgen ook geruststelling geeft met de test
 
@lis 8 februari echo gelukkig al snel en blijf voorlopig onder de gynaecoloog lopen totdat de echo 's goed zijn. Morgenochtend eerst ff testen??
 
@hartjefeb Yesss super ? kan je uitkijken naar 8 februari. Geniet van je zwangerschap! En gezien jouw nickname is februari is t jouw geluk ??
 
@hartjefeb oh wat fijn 8 feb de echo, spannend maar zo leuk, ben heel erg benieuwd!
Gisteren heb ik duidelijk mijn eisprong gevoeld en vandaag de hele tijd een gespannen onderbuik. Ik weet niet wat het kan zijn ??‍♀️
 
Lis dankjewel super.lief nu afwachten op de echo vind het wel echt heel spannend ik hoop zo dat het goed zit??ik hou jullie op de hoogte?
 
Idem ik ook hoor we gaan het zien ik probeer positief te blijven al vind ik dat ook.wel.eng hoor, we gaan kijken 8.feb hopen dat het goed zit. Ik hou je op.de hoogte. Voor jou ook weer spannend ik ga heel hard voor je duimen dat het nu raak is??
 
Hoi! Ik meld me hier voor het eerst. Ik heb nog niet eerder gereageerd. Wij zijn nu 5 maanden aan het proberen maar helaas nog niet raak. Hebben al een zoontje van 2 jaar. 


Mijn volgende nod is 20 februari 
 
Terug
Bovenaan