NOD februari 2022

Hoi allemaal,
Ik kwam bij toeval dit forum tegen en dacht sluit mij ook eens aan.. Mijn NOD 1 feb. Heb al paar dagen wat krampjes en moe. Maar heb ik wel vaker in deze periode van cyclus. Om gek van te worden want elke keer denk je toch zou het dan niet?!?!
Wachten is niet zo mijn ding op dit gebied. Inmiddels 5x positieve test gehad in afgelopen 4 jaar. 1 dochter van bijna 2 en nu hopend op 2e kindje. Loslaten maar toch denken moet ik vandaag niet al even testen?
Wat een mindfuck!
Hopelijk voor een ieder hier een positieve (blijvende) test deze maand. Ik duim!
 
Hoi dames,
Hoe gaat het met jullie?
Hier vandaag 5dpo en voel mezelf gewoon helemaal normaal. De gespannen buik en opgeblazen gevoel was na 2 dagen weg. Gemiddeld is rond de 8/9e dag na ovulatie vindt de innesteling plaats dus opzich niet gek dat ik mezelf gewoon normaal voel!
 
@idem hier hetzelfde. Vandaag 5 dpo. Voel me ook hetzelfde. Wel meer witte afscheiding dan normaal, maar ik verwacht er nu weinig van gezien m'n cyclus en hormoonhuishouding helemaal door de war is. Ik had ook zwangerschapskwaaltjes voor m'n ovulatie (duizelig, misselijk, ik rook alles veel heftiger etc..). Ik ga deze cyclus niet op basis van symptomen denken dat ik zwanger ben. Wel een beetje jammer, maar merk dat het me stiekem ook rust geeft. ?
 
Ha allen,
Leuk de vraag hoe het is. Vandaag 11 dpo. Toch vanmorgen voor het eerst getest maar negatief. Andere keren testte ik pas op nod met licht streepje dus ergens wist ik dat wel dat hij nega zou zijn.
Nog wel enkele signalen maar ook tegenstrijdige. Kortom wachten wachten wachten... had ik op dit gebied maar iets meer geduld.
Hoe is het bij anderen?
 
@Yolaana ik had ook voor m'n ovulatie zwangerschapskwaaltjes als in misselijk en gevoelig horsten etc dus dat bevestigd maar weer dat het niks hoef te betekenen. Ik heb besloten dat ik pas 5 februari op mn nod ga testen als ik dan nog niet ongesteld ben geworden. Nog een weekje wachten dus. 
@MvdBL hier ook zeer weinig geduld. Duurt ook allemaal zo lang! 
@Frasseke nog geen rode duivels? Dat is nog wel goed nieuws he! Ga je zondag testen?
 
Hier nog geen echte rode duivels maar wel de bruine voorloper blegh bah. Dus verwacht dat het vandaag of morgen vol losgaat. Zo niet dan inderdaad wel zondag testen denk ik. Maar verwacht dus door te schuiven naar eind februari weer :(
 
Terug
Bovenaan