NOD februari 2022

Hallo, 
Ik ben nieuw hier. Mijn vriend en ik zijn nu 2 maanden bezig voor ons eerste kindje. Mijn NOD is 6 februari :) 
 
[quote quote=10523300]Ik meld me ook weer aan, 1e kindje ronde 17, NOD 7 februari.[/quote]
Jeetjr ronde 17.. dat is al een flinke tijd. Heb je al eens laten uitzoeken hoe het komt dat het zo lang duurt?
 
Ik doe gelukkig ook weer mee nadat ik maar geen eisprong kreeg sinds mijn vorige cyclus; behandeling met menopur lijkt aan te slagen! NOD 5 februari :)
 
@MillyMae, ja er komt niks uit alle onderzoeken. Het zou in theorie gewoon moeten kunnen. Maarja de praktijk zegt iets anders helaas.
@LineLine dat is goed nieuws! Succes
 
Hoi Dames,
Ik heb alle nieuw gaande weg toegevoegd, maar bij deze nog welkom! Ook voor jullie hopelijk goed nieuws deze maand.
@IsaV dat is wel heftig hoor! Ik hoop dat je snel toch een positieve zwangerschapstest mag hebben. Vind ook mezelf meteen een aansteller dat ik na 8 maanden (na stoppen pil) nog niet zwanger ben?
 
Ik zit zelf nu bijna in mijn tweede wachtweek en ik vraag me af, hoe komen jullie deze nu goed door? Tips voor afleiding zijn van harte welkom ?
Ik merk nu ook zelf dat ik bij alles ga twijfelen met zou dit dan iets zijn. Ik heb deze cyclus opeens ook echt flink stevige borsten, maar wel echt al de hele maand. Nu wat steekjes hier en daar en af en toe een kriebel of steek in mijn tepel. Denk echt dat ik het me allemaal inbeeld, want ik zou nu ergens deze dagen een mogelijk innesteling moeten hebben. Dus voor echt kwaaltjes is het natuurlijk veel te vroeg... Maar nu dus nog een week volhouden voordat ik antwoorden heb en ik hoop het zo graaaag ? maar ik wacht af en duim door voor alle dames hier ?
 
Hoi dames,
Ik meld me helaas hier ook weer aan.
Vandaag ongesteld geworden 
Ronde 3.  Ik zet hem eventjes op 24 februari mijn nod. Omdat mijn afgelopen cyclus ook 37 dagen duurde.  Dit kan nog veranderen . Deze ronde maar eens  goed starten met ovulatie testen ?
 
Terug
Bovenaan