NOD Februari 2023

@Pluhbluh, Ik lees dat de innestelling kan plaatsvinden tussen 5-12 dpo, dan zit je wel aan de vroege kant ja.. maar het zou kunnen. Fingers crossed!
Ik weet mijn LF niet zo goed meer. In de maanden voordat wij begonnen met 'proberen' heb ik mijn cyclus getrackt. Keurig altijd 28 dagen, en regelmatig. Dit betrof zo'n vier maanden. 
Tijdens onze eerste 'ronde' ineens 30 dagen. Tijdens de tweede weer 28. Derde weer 30. Zou dit ook een patroon kunnen zijn? 28-30-28-30, etc....? Als dat inderdaad mijn patroon is dan zou het nu weer 28 zijn. 
Nouja we wachten het af en ik sta dus ook niet meer meteen enthousiast te stuiteren als ik 1/2 dagen overtijd ben. 

Daar was ik alweer; even advies vragen aan degene die eerder zwanger zijn geweest (of er gewoon heel veel vanaf weten).
Zonet na het toiletbezoek had ik hele dikke/slijmerige/kleverige afscheiding, het soort afscheiding dat ik vlak voor mijn eisprong ook heb. Mijn eisprong is volgensmij op 2 februari geweest en ik heb op 1 februari dit soort afscheiding ook gehad. 
Is mijn eisprong erg laat en moeten we nu flink aan de klus? (ik heb geen ovulatietesten liggen en weet ook niet hoe die werken, nog niet gebruikt). Of hoort dit bij een naderende menstruatie? Of toch een gevolg van innestelling?
Ik hoor graag jullie ervaringen/bevindingen!!

[quote quote=10604823]@Pluhbluh, Ik lees dat de innestelling kan plaatsvinden tussen 5-12 dpo, dan zit je wel aan de vroege kant ja.. maar het zou kunnen. Fingers crossed! Ik weet mijn LF niet zo goed meer. In de maanden voordat wij begonnen met ‘proberen’ heb ik mijn cyclus getrackt. Keurig altijd 28 dagen, en regelmatig. Dit betrof zo’n vier maanden. Tijdens onze eerste ‘ronde’ ineens 30 dagen. Tijdens de tweede weer 28. Derde weer 30. Zou dit ook een patroon kunnen zijn? 28-30-28-30, etc….? Als dat inderdaad mijn patroon is dan zou het nu weer 28 zijn. Nouja we wachten het af en ik sta dus ook niet meer meteen enthousiast te stuiteren als ik 1/2 dagen overtijd ben.[/quote]
Ah oké! Ik ga het afwachten dan, er zit nu nog niks anders op helaas. 

Het lijkt mij niet dat je lichaams zo'n ritme kan aanhouden. Dus ik verwacht eerder dat je cyclus tussen de 28 en 30 dagen is, en dat het toeval is dat het nu om en om is. Maar je zou natuurlijk gewoon de 14e kunnen testen. Alleen als hij dan negatief is maar je nog niet ongesteld bent nog niet opgeven en gewoon later nog eens proberen. 

Welkom meiden☺️
@Mariell heel fijn dat de test op loopt en dat je een fijne verloskundige hebt. ?
@JeanyAnon heerlijk om het woord te zien staan. ?
@Tessa Liz bedankt voor het mee kijken. Ja die testen waren ook helaas negatief. Ik had gisteren ook nog getest en ook negatief..
Ik ben vandaag twee dagen eerder ongesteld geworden ook nog bruinig menstruatie maar och och. Wat heb ik deze maand de gekste klachten gehad, waardoor je toch denkt ;Hmm zou het toch raak zijn? Maar aan de andere kant voelde ik ook dat het deze maand het niet zou worden want ben in de week van mijn ovulatie flink ziek geweest, dus denk dat mijn lichaam niet sterk genoeg was?
Op naar de volgende maand?

[quote quote=10604840]Welkom meiden☺️ @Mariell heel fijn dat de test op loopt en dat je een fijne verloskundige hebt. ? @JeanyAnon heerlijk om het woord te zien staan. ? @Tessa Liz bedankt voor het mee kijken. Ja die testen waren ook helaas negatief. Ik had gisteren ook nog getest en ook negatief.. Ik ben vandaag twee dagen eerder ongesteld geworden ook nog bruinig menstruatie maar och och. Wat heb ik deze maand de gekste klachten gehad, waardoor je toch denkt ;Hmm zou het toch raak zijn? Maar aan de andere kant voelde ik ook dat het deze maand het niet zou worden want ben in de week van mijn ovulatie flink ziek geweest, dus denk dat mijn lichaam niet sterk genoeg was? Op naar de volgende maand?[/quote]
Ah nee ? vorige maand was ik tijdens de eisprong flink ziek... ik mag nog even wachten mijn nod is vrijdag aanstaande. Je lichaam kan je soms flink voor de.gek houden, soms denk je van alles en is het toch niks.
Hopelijk volgende maand beter bericht?

[quote quote=10604827]Daar was ik alweer; even advies vragen aan degene die eerder zwanger zijn geweest (of er gewoon heel veel vanaf weten). Zonet na het toiletbezoek had ik hele dikke/slijmerige/kleverige afscheiding, het soort afscheiding dat ik vlak voor mijn eisprong ook heb. Mijn eisprong is volgensmij op 2 februari geweest en ik heb op 1 februari dit soort afscheiding ook gehad. Is mijn eisprong erg laat en moeten we nu flink aan de klus? (ik heb geen ovulatietesten liggen en weet ook niet hoe die werken, nog niet gebruikt). Of hoort dit bij een naderende menstruatie? Of toch een gevolg van innestelling? Ik hoor graag jullie ervaringen/bevindingen!![/quote]
Wij hebben een dochter van 3 maar toen ik erachter kwam dat ik zwanger was, dacht ik dat ik menstrueerde. Maar zette niet echt door. Ik heb tot week 9/10 roze/bruin en bloed verlies gehad. Aan mij heb je dus niet heel veel.
Ik weet wel dat een teken van vroege zwangerschap meer afscheiding kan zijn.

Goedemorgen allemaal, jeetje wat een activiteit en spanning momenteel. 

@tessaliz, je kan er een ovulatie test doen? Ik herken het ook van eisprong maar tijdens mijn zwangerschappen heb ik het ook extreem gehad. Maar meer waterig. 
@breezy, nee wat vervelend... wacht het af misschien zet het niet door? 
Ik kom net van de wc en zie licht bloedverlies... heb dus niet veel hoop meer dat deze zwangerschap gaat doorzetten...?. Ik ga morgen maar de verloskundige bellen met dit nieuws en kijken wat die gaat zeggen. Heb verder geen krampen oid, maarja die kunnen nog komen. Wellicht was dit de reden van het niet oplopen van de testen.

@Saby dankjewel. Ik heb gewoon een laag weerstand maakt niet uit wat ik doe. Ik ben vorig jaar wel tig naar de huisarts geweest met allerlei klachten( los van zwangerschap) en toch zeggen, je bent zo gezond als een vis. Nouuu voel mj totaal niet zo?
En idd NOD afwachten is beter voor mij hihi. Hopelijk is het bij jou raak???
@Mariell oh vervelend die onzekerheden hopelijk blijft het toch goed gaan❤️
Nee mijn menstruatie is toch doorgezet in de avond en het is zo hevig dat zelfs lopen een andere level voelt?

Terug
Bovenaan